BAM! uit bed...

Hallo mama's

Ik ben me vannacht (een uur of 2)  doodgeschrokken, Billy was wakker, ik was onderweg naar hem toe en ik hoorde BAM en hij huilde!!!!
Is ie uit z'n ledikant gevallen!!!!! Hij hing blijkbaar over de rand en is doorgegleden...
Hij heeft verder nix hoor, huilde even en t was over...
Wat nu????
Om 3 kanten staan muren en 'de vrije kant' staat voor de helft de ledikant van z'n broer. (die heeft dat nooit gehad, uit zijn ledikant is al 1 wand weggehaald, echt bedje)
Ik heb maar de Ikea egel-poef  als valbreker neergelegd en grote knuffels....
Heeft iemand dit meegemaakt????? (Ik hoop van niet!)

groetjes,Priscilla

O jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg!Pff nee ik heb dit nog noooit meegemaakt gelukkig!Dus ik kan je ook niet echt helpen met tips ofzo...Ja misschien een matras naast zijn bedje neer leggen of idd grote knuffels.Of misschien een gewoon bed?Dan valt ie ook niet van zo hoog.Sorry ik weet het ook niet!Iig succes ermee

liefs

hoi hoi,

pfoe schrikken he! Wij hebben het overdag ook een keer gehad. Wij hebben nu naast zijn bed een matras gelegt, zodat hij in elk geval zacht valt.. Verder hebben we een haakje op zijn slaapkamer deur gemaakt, zodat hij als hij zijn bed uit weet te komen in elk geval niet zomaar de kamer uit kan. Bovendien zit altijd het traphekje boven dicht, zodat hij niet van de trap kan vallen.

Dus een matras eronder voor ons, maar anders weet ik het ook niet.

Succee
Carina

daar ben ik wel steeds bang voor en ik denk ook wel dat het gaat gebeuren maar er echt iets aan doen??weet niet of dat kan,ja je kan er iets voor liggen,maar als hij dan aan het voeteneind eruit valt,dan moet je dus de hele kamer bedekken,dat lijkt me niet wat eigelijk,ach ja ik hoop gewoon dat het nooit gebeurd!!!

groetjes nienke

Terug
Bovenaan