Bambix rijstebloempap hoe en wanneer. Help!

<p>Onderwerp zegt het al.</p><p>Mijn dochter is overal vroeg bij. Ze is bijna 13 weken maar ben al begonnen met fruithandel ed. Ik merk aan alles bij haar dat ze meer wil, vandaar de voorzichtige overgang naar vast voedsel. (Is vroeg ik weet het) </p><p>sochtends is de fles (180+6) een drama. Ik wil daarom ook rijstebloempap gaan gebruiken alleen heb ik geen idee van hoe en wat. Ik heb vanmorgen wat in haar fles gedaan en nog heeft ze de fles niet leeg. Ze begon goed, stopte en boerde wat en dan wil ze niet meer. </p><p>Iemand een idee hoe ik het anders aan kan pakken?</p>
 
Hoi,Ja je moet wel een andere speen hebben. Ik gebruik dr. Brown dus heb ik #4 speen for pap. Ik geef me dochter ook in de ochtend een flesje pap. Als het goed is, staat het op de doos hoeveel je moet doseren bij fles en anders een bordje pap. 200ml melk (borstmelk of kv) en dan 2 eetlepels voor een fles en 4 eetlepels voor een bordje pap.
 
ik doe hier alrijd fles van 180 en 6 schepjes flesvoeding en dan er 3 schepjes (met hetzelfde schepje als de flesvoeding) rijstebloem erdoor. ik heb ook de fles dr Brown. haal ik het groene ding eruit en met speen 4. anders kan het er niet door. 
 
Hoi! Op welke manier is de ochtend fles een drama? Drinkt ze niet goed, onrustig? Te snel? Heeft ze wel al honger? Wat is de reden dat je rijstebloem wilt gaan geven? Dit is niet perse nodig namelijk.Als je toch rijstebloem wil toevoegen vergeet dan niet dat het ook zo kan zijn dat je dochter het gewoon niet lekker vindt of dat het niet de juiste structuur is. Wij gaven daarom 180/6 en dan 2 schepjes pap om mee te beginnen. Succes! 
 
Terug
Bovenaan