Bambix vanaf 6mnd

Hallo zijn er moeders wie bambix gebruiken en of ze dit ook al deden vanaf 5 maand.
Wij merken bij onze dochter dat ze niet voldoende verzadigd is van haar flesjes ze krijgt al groentehapjes en ze krijgt ook fruithapjes. Rijstebloem hebben wij geprobeerd en dan kan ze haar ontlasting niet meer kwijt.
Wij merken wel nu wij ook vaste voeding geven dat de ontlasting wel beter gaat dan dit ooit geweest is.

Groetjes Willy

Ik deed eerst nutrix in de fles, nu krijgt mijn dochter er bambix in, vanaf dat ze zes maanden is. 's morgens en 's avonds krijgt ze een fles van 210 water, 7 scheppen nutrilon en vier scheppen bambix. Ik gebruik een melkpoederschepje om de bamix mee te scheppen. Het idee van de bambix was dat ze dan beter zou gaan groeien, maar daar merk ik nog niet zoveel van...

Hoi,

Ook wij gebruikten vanaf dat yordi 6 maanden was, bambix.
Maar wij maakten een bordje pap ervan, omdat yordi niet graag zijn flessen drinkt. Die is meer van een lepel af eten.
Gebruik nu nog steeds bambix voor hem, maar dan die vanaf 8 maanden, omdat yordi nu bijna 9,5 maand is.

Liefs marielle

Ook Zifjon eet al lekker bambix vanaf 6 maanden eerder wordt niet aangeraden ivm de vezels jongere kindjes kunnen dit nofg niet verwerken en de darmen kunnen het nog niet opnemen. nu eet hij die van 8 maanden en die is al veel groffer. Hij vind het heerlijk en krijgt een bord pap van 200cc melk+ bambix erin. in de avond beetje in zijn fles.

gr van Mariska en Zifjon 8,5 maand

Terug
Bovenaan