bambix...

Hoi,
wie geeft er al bambix groeipap fijne granen?
Mijn meisje is 6,5 mnd ,en heb gisteren een paar theelepeltjes van die pap gegeven.Ze wil bijna geen flessen meer alleen de avond fles van 19.30(250 +3 schep nutrix)
Om 8.30 bied ik 200 aan en ze drinkt rond 100,...12 uu bied ik 200 aan en drinkt 30/50 de rest maak ik pap(nutrix,maar heb idee dat veel nutrix wat verstopt dus vandaar bambix opbouwen) ,deze pap eet ze niet helemaal op(rond 50 laat ze staan) en de avondfles gaat meestal op.Ze krijgt groente+halve aardappel rond 16/16.30 en fruit rond 10 u en natuurlijk diksap tussendoor(dit zal rond 60/70 cc zijn op een dag)
groetjes van gaby

Hey meis,

Ik geef Yoëll al een tijdje bambix groeipap of smulpap, ik wissel af, de ene dag maak ik de pap van rijstebloem en de andere dag met de beide bambixpapjes door elkaar...ik vind zelf namelijk de groeipap niet echt lekker van smaak haha....daarom doe ik er een paar schepjes groeipap bij door.

Meestal doe ik 180 water en 6 scheppen voeding en 4 groeipap en 2 smulpap, dit vind Yoëll wel lekker.....of ik doe 6 schep groeipap en een scheutje roosvicee.....alles gaat   hier op in totaal zit ik dan op 220 cc per papje.....

250 krijgt Yoëll ook niet op, hij eet er wel tegen maar dan kotst ie zo alles er weer uit....

Groetjes Denise

Ps Yoëll is 6 maand en 3,5 week.....

Hai,

Ook wij zijn bij 6,5 maand begonnen met een bordje Bambix 's ochtends en Isa (en mama) vinden het heeeerlijk. Ik maak 200 cc melk (180 water + 6 schepjes melk) en doe er dan 7 volle maatschepjes  Bambix in (dan is het lekker dik en blijft het goed op de lepel liggen). Ik gebruik geen smulpapjes (daar is ook weer suiker aan toegevoegd en dat krijgen ze al genoeg in hun leventje!)

Grtz. Poppetje71

hoi,
vanaf 6 mnd kunnen de darmen granen verwerken. dus je mag vanaf 6 mnd ook de bambix geven.
ookal staat er 7 mnd op.
mijn dochter kreeg ook met 6 mnd pap omdat ze anders te veel voeding wilde hebben en ook in de nacht gewoon om de 4 uur wilde eten.
nu slaapt ze door omdat ze overdags verzadigd wordt.
groetjes

Meiden hoe hebben jullie dat gedaan??
Yoëll is zo gewend aan die fles 's morgens dat wordt een ramp met pap.
Ik heb het nu al 's avonds, hij kreeg om half vijf een fles van 180 en dan kwart over zes groente. Dat zijn we proberen samen te voegen, maar dan eerst groente en aansluitend fles tot zover hij drinkt, zodat deze er dan tegen de tijd af kan.
Maar als ik met groente aankom is het huis te klein, hij moet en zal eerst zn fles hebben voor hij begint aan zn groente. En ook al heeft hij dan 150 of 180 op de groente gaat er ook gewoon in. En het blijft er in.

Groetjes Pauline

hihi, lekker vreetzakkie dus! Prima toch, als ie zo alles netjes opeet. Misschien kun je over een paar weken alsnog proberen de boel om te draaien.
Liefs Phira

Terug
Bovenaan