Banaan... jammie, jammie!!!

He jordy   is sinds een week ook aan de "vaste" voedsel...
Ik heb hem van de week gepureerde banaan gegeven. Viel hier ook erg in de smaak. Moet trouwens zeggen dat alles wat ik gegeven heb tot nu toe in de smaak viel hahaha. een echte lekker bek dus. Hopelijk blijft dat zo...als ik zie hoe slecht mijn nichtje van twee eet...hoop dat Jordy dat niet gaat doen.

Ik heb trouwens van de week ook de bio potjes gekocht van olvarit...worteltjes puur en een gewoon potje wortels 1e hapje. Moet zeggen dat daar een groot verschil in zit qua smaak   (moet toch weten wat ik die kleine voorschotel he, vandaar dat ik de smaak nu ken) de pure wortels die smaken ook echt naar wortels, terwijl het 1e hapje er een flauwe aftrek van is. Voor Jordy voortaan maar de pure wortels (beide gingen er trouwens even snel in hoor)
En voor die tien cent hoef je het ook niet te laten.

Groetjes Diana mama van Jordy (29-01-07)

ik had banaan uit potje van olvarit.
Als ze net zo makkelijk is als mn oudste dan eet ze ook alles. Dat hoop ik dus...
Banaan lust ze in ieder geval. Ze is 4mnd dus geef nou eerst fruit en denk met 5mnd ongeveer dat ik met groente ga proberen.

Renske zit er nog fruitig bij! Er is niet veel naast gegaan hè? Van mijn middelste kan ik me nog herinneren dat ik een beetje wanhopig was na een week: hij zat echt elke keer HELEMAAL onder! Ben benieuwd hoe dat bij Marieke gaat, we wachten nog even tot 6 maanden.

groetjes,
Sabine

Ik vond haar ook al zo schoon, hier is het na twee maanden nog steeds een smeerboel, hoor! Ieder hapje komt drie keer naar buiten voor het de goede kant op de mond uit gaat! Wel leuk hè, dat eerste hapje!

Groetjes Ilona

Ja, ze heeft ook maar een paar hapjes gehad om het te proberen. En heb nog verse ervaring met de hapjes van bryan.
Als ze met worteltjes ook zo netjes gaat eten ben ik heel blij! Maarja ze doet nu nog geen PRRRT enzo.

groetjes

nou nou, wat een net kindje zeg!!
knap hoor!!

hier zit altijd alles onder want je moet natuurlijk wel met je handjes voelen wat er in je mond zit......

groetjes marijke

ik wou eigenlijk nog wachten met vast voedsel, maar Berend zag mijn banaan en wou het ding per se hebben... En aangezien we toch over ongeveer een weekje willen gaan raplyen heb ik de banaan niet gepureerd maar gewoon gegeven. Een groot FEEST!!!

Terug
Bovenaan