band lek van x-adventure

Hallo,
Wij hebben een 3 in 1 wandelwagencombinatie van x-adventure, zo'n driewieler met van die grote luchtbanden. Nu is één band lek gegaan, omdat ik door een scherp voorwerk ben gereden. Wie weet of je die kan plakken? Of moet je een hele nieuwe band bestellen bij de winkel waar je hem hebt gekocht of bij de leverancier?
Simone
 
Hoi Simone,

Ik weet natuurlijk niet hoe het met de service van x-adventure zit maar voor onze bugaboo kregen we gewoon gratis en zonder gedoe een nieuw bandje opgestuurd. Je kan ook naar een fietsenmaker gaan, het schijnt dat die vaak ook die bandjes wel hebben en misschien kan die 'em plakken?

Succes!

Lein
 
Hallo,
Volgens mij kan je die gewoon plakken. Anders eens vragen bij de fietsenmaker. Volgens mij kennen die ook wel de kleine banden (bv van een kinderfiets).
Groetjes
 
Ik heb dit van de week gehad met onze Quinny kinderwagen (4 wieler). Ik ben naar de fietsenmaker geweest en deze heeft er voor mij een nieuwe binnenband in gezet. Ik was 4 euro kwijt en daarvoor heb ik geen zin om band te gaan plakken. Er zat een stuk glas in....
Vijf minuten later liep ik weer met m'n meissie te wandelen.

 
Terug
Bovenaan