band tussen kleintje en hond!!

Heeiiheeii..

Hier ook beetje zinloos topic maar vind het gewoon leuk om te delen met jullie!!

Wij hebben 2 honden.. een Chihuahua en een Duitse herder..
De Chihuahua(Bikkel) ligt graag bij me als ik op de bank lig en legt dan zijn koppie altijd op mijn buik en daar reageert de kleine bijna altijd op!! dan voel ik hem/haar egt bewegen en als Bikkel dan weer weggaat word de kleine weer rustig..
Zo mooi iets vind ik dat..
Met de Duitse herder(Donja) merk ik dat nog niet zo erg maar die hebben we ook pas sinds kort en Bikkel al vanaf voor onze zwangerschap..
Jullie ook zulke ervaringen met huisdieren en de kleine..??

Liefs Mariska

Haha... nee niet met huisdieren, maar wel met mijn man. Zodra wij naar bed gaan en mijn man lekker achter mij gaat liggen en zijn arm om mijn buik legt, begint de kleine te schoppen en te doen. Je kunt er echt de klok op gelijk zetten! Vind ik ook leuk voor mijn man, dat hij zo op hem reageert...

Idd leuk om te zien als manlief en de kleine al zo'n band hebben hea.. Dat heeft de kleine idd ook bij mijn vriend..
Zodra die zijn hand op mijn buik legt draait de kleine zich egt in zijn hand en word heel rustig..
Dus als me ribben volledig beurs getrappeld worden op een dag moet mijn vriend zijn hand meteen op mijn buik leggen als hij uit zijn werk komt en dan hebben we ribben weer even rust..:p

En daar is hij maar al te trots op..(En ik ook wel hoor.. mooi dat de kleine en me vriend al zo'n "band" hebben:D)

wij hebben ook geen huisdieren. Nou ja een vis, maar dat is meer een item in onze inrichting.

Maar ik heb ook een man, en daar reageerd onze buikbewoner ook op. Door tegen zn gezicht te schoppen of juist heel rustig te worden.
Een tijdje geleden had hij zn hand op mijn buik in bed en was toen in slaapgevallen.Toen ik zijn hand weghaalde zag ik dat de baby met haar ruggetje helemaal tegen z'n hand was aangekropen (gezien de grote bobbel) en ook in slaap was gevallen (denk ik, want ze was eindelijk stil).

Mooi dat baby's al zo reageren op de buitenwereld!
Maakt ook niks uit of dit nou tegen onze man/vriend is of tegen onze huisdieren. Het is gewoon super schattig!!

Hey,

Onze kitten heeft al een echte band met de baby. Maar zij gaat ook rustig op, of tegen mijn buik liggen knorren, en mini reageert daar heel erg op. Onze andere kat is geen schootkat. Al merk ik wel dat hij steeds vaker en dichter bij mij ligt (om wel aangehaalt te kunnen worden) ligt hij niet dichtbij genoeg om contact te maken met mini...
Onze hond ligt echt de hele dag bij me.. Waar ik ook ben. Nu bijvoorbeeld aan mijn voeten. Maar als ik op de bank zit, en hij ligt op schoot, dan merk ik dat mini tegen hem aankruipt... Erg grappig...
Liefs,

T

Hoi,

Wij hebben 2 katten. Ze zijn altijd wel heel aanhankelijk, maar nu kan ik nergens naartoe of ze lopen me voor de voeten. Als ik aan tafel zit, liggen ze op de stoel naast me, als ik op de bank zit, liggen ze op me of tegen me aan. En maar knorren. Onze kleine schopt dan ook naar ze en de reactie van de katten is geweldig. Die weten niet wat ze overkomt!

Vanmiddag lag ik op bed. Onze katten komen nooit, maar dan ook nooit boven. Ineens hoor ik mijn man roepen naar de kat. Staat de kat ineens onder het bed (die dus op klossen staat) en springt zo omhoog. Hij had mij niet gezien en ook niet gehoord. Komt helemaal tegen me aanliggen... Echt zo vaag! Nou, dat was even een emo-momentje. En daarna heb ik natuurlijk heel opvoedkundig tegen de kat gezegd dat hij nooit meer zomaar naar boven mocht komen ;-) Gelijk even oefenen haha!

Wij hebben ook geen huisdieren, maar bij mijn man reageert de kleine ook. Het is inderdaad erg schattig. Van de week was het zelfs zo hard aan het rond trappelen dat ik er naar van werd. Hij legt z'n hand er op en het was rustig. Het is zeker apart dat zo'n kleintje wat niets ziet van de buitenwereld toch al zo kan reageren op de buitenwereld.

Of het een bakerpraatje is weet ik niet, maar ze zeggen toch weleens dat als de dieren veel in de buurt blijven van de zwangere vrouw dat het nooit niet zo heel lang meer duurt? 'k weet niet of het zo is hoor, maar het zou wel fijn zijn als het zo is voor een hoop onder ons...hihi

Liefs

Joyce

haha.. nou dan mogen ze bij dat bakerpraatje wel zeggen wat heel lang is...
Beesten zijn hele zwangerschap al aanhankelijk, maar laatste 2/3 weken echt enorm...
Zit nu aan eettafel met laptop, hond ligt op ene stoel naast me, kat ligt naast laptop... :p

Liefs,

T

Terug
Bovenaan