Bandana

Hallo,

Ik heb even een vraag. Wij gaan over een paar weken op vakantie naar Spanje. Mijn dochter van 8 maanden heeft nog niet veel haar. Om haar hoofdje tegen de zon te beschermen leek een bandana mij wel handig.
Heeft iemand van jullie ervaring met bandana's bij kinderen, helpt het echt tegen de zon en blijven ze een beetje zitten?
En ik heb laatst een website gezien waar ze effen bandana's van tricot in verschillende kleuren verkochten, maar ik kan deze site niet meer terugvinden. Weet iemand misschien welke website dit is?

Groetjes Martine
(ik lees regelmatig mee op het forum, maar reageer niet zo vaak)

Hallo

Ik heb er een voor de oudste met onder elastiek mijn ervaring is dat deze niet goed blijft zitten zakt snel af. Misschien anders een leuk hoedje of petje??

Groetjes bg

hoi hoi

ik denk zelf dat je beter een hoedje of petje kunt meenemen ipv een bandana

want het bescherm het hoofdje bovenop wel maar een klep helpt ook het gezichtje te bedekken voor een gedeelte

en hebben ze niet de felle zon in de ogen

groetjes en succes

p.s bij koterkado heben ze ook bandana's

groetjes moekje en fijne vakantie

Wij gebruiken ook bandana's voor Joyce.
Ik vind ze gewoon leuk staan en zo houdt ze ook een beetje een warm hoofdje.
Joyce' haar bandana's zijn meer doekjes in een driehoek die je vastknoopt in de nek.
Ze blijven wonderbaarlijk goed zitten.
Ik heb even een foto voor je opgezocht.
Wij hebben ze van diverse merken oa baby barb en mexx,maar ik weet niet of ze ze nu ook verkopen.

Groetjes Jessica

Hoi Martine,

Op de site www.firstgift.nl kun je SOS bandana's bestellen. Dan kun je de naam van je kindje en een telefoonnummer erop laten drukken.
Ik moet wel zeggen dat een zonnenhoedje met strikjes onder de kin mij ook mekkelijker lijkt. Dat blijft vast beter zitten!

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

toevallig heb ik 2 weken geleden een roze gekocht bij de prenatal (met elastiek)!! Errug leuk! En ze hebben daar ook errug leuke hoedjes!!

Gr. Ilone

Terug
Bovenaan