(Banden) Pijn bij hoest en niezen... En soms met opstaan

Ik ben nu 7 weken zwanger van ons 2 kindje. Als ik moet hoesten, en soms ook met niezen,  heb ik elke keer pijn in mn onderbuik.. Echt z'n flinke steek.  
Echt niet  prettig en doet echt ff pijn. Ik kan me ook niet echt herinneren of ik dit bij de eerste ook had in het begin... Wel aan het eind!
Woensdag ga ik ook voor de eerste echo dus zal het dan ook wel ff vragen maar was wel benieuwd of er meerdere zijn die er zo vroeg last van hebben of hebben gehad??

Groetjes Daphne
 
Hallo daphne,

Ik heb dat ook ik het begin gehad. Tot ongeveer 16 weken en daarna was het over. Bij mij begint het nu weer opnieuw (34+3).

Ik heb me er nooit druk om gemaakt. Het hoorde erbij heb ik altijd gedacht.

Groetjes Jeanine
 
dit is een bekent kwaaltje, hieraan wist ik at ik zwangerwas nog voor de test het wist :).
gaat vanzelf weer over, en niezen mag je niet meer onhouden, je moet hem gewoon laten gaan.
 :)


Maak een ticker
 
dit is een bekent kwaaltje, hieraan wist ik at ik zwangerwas nog voor de test het wist :).
gaat vanzelf weer over, en niezen mag je niet meer onhouden, je moet hem gewoon laten gaan.
 :)


Maak een ticker
 
Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap
Bij mij    precies hetzeldfe, bij mij is het alleen als ik te snel opsta of verkeerd draai als ik op mijn buik slaap.
Is inderdaad een pijnlijk gevoel maar het hoort er denk ik bij.
Ik heb het trouwens alleen aan 1 kant.
Ik ben 7,5 weken zwanger dus we zijn bijna even ver.
Moet wel zeggen dat ik het nu pas 2x heb gevoeld.

groetjes Daisy
 
Hoi,

Ik ben nu bijna 20 weken en ik had het ook in het begin. De steken bij omdraaien in bed zijn minder geworden/bijna over en de rest is ook minder geworden. Ik vind het helpen om mijn buik vast te houden als ik moet niezen of hoesten  maar ik kom nu eigenlijk  handen tekort (ik heb nu ook last van m'n rug) ;-).
 
Dankjewel voor jullie reactie's... Het is nu al minder geworden, heb er niet elke keer meer last van en ik had inderdaad uitgevonden dat als ik mn buik vast hou het dan niet zo erg is..

En ik heb het ook maar aan 1 kant... Meestal links.

Groetjes daphne
 
[quote quote=3163699]Dankjewel voor jullie reactie's… Het is nu al minder geworden, heb er niet elke keer meer last van en ik had inderdaad uitgevonden dat als ik mn buik vast hou het dan niet zo erg is.. En ik heb het ook maar aan 1 kant… Meestal links. Groetjes daphne[/quote]
Hoe is het verlopen met je zwangerschap?
Het is inmiddels al 12 jaar geweest?
 
Terug
Bovenaan