banden pijn

hallo allemaal ik heb een vraagje ik ben zwanger van de 2e en heb een ontzettende banden pijn elke keer vooral als ik een klein poosje heb gelopen ben 24 weken zwanger wie heeft dit ook of gehad en wat deden jullie eraan?
 
hoi

tja, bij de tweede schijn je daar meer last van te hebben. in elk geval geldt dat voor bekkenklachten. misschien een idee om even naar de ha te gaan om uit te laten zoeken wat t is en wat je eraan kan doen. doorlopen met bekkenklachten is niet aan te raden (zeker omdat je zegt dat je er flink last van hebt). het is vaak goed te verhelpen met oefeningen en 'leefregels'.
bandenpijn kon ik voorkomen door zo'n baby-belt te dragen. te koop bij prenatal en bij lingeriezaken soms ook.
maar voor je dat doet zou ik toch even deskundig advies vragen, misschien is een baby-belt voor jouw probleem wel helemaal NIET de oplossing.

succes en beterschap!
 
Hallo,

Had, heb ik ook. Ben 21wk zwanger van de 2e, heb zoontje van 4jaar.

Ik heb dit in combinatie met rugpijn. Ben doorverwezen naar fysio en mijn bekken was een beetje verschoven, is nu na oefingen doen weer op zijn plaats gelukkig.

Ga inderdaad langs de ha en veel rusten dat helpt ook.

Succes.

Maya
 
Terug
Bovenaan