Banden

Geen idee! Ik heb er nog geen last van gehad. Wel over gelezen. Volgens mij moet het een beetje voelen alsof je ongesteld wordt. Ik hoop dat anderen je hierbij antwoord kunnen geven. Groetjes!!

Bandenpijn had ik meer aan de zijkant. Vab de baarmoeder richting die punten van het bekken als je begrijpt wat ik bedoel. Beetje zeurende pijn
Volgens mij had ik dat net wat later, zo 16-20wkn dacht ik

Bij mij voelt het als steken of als een spiertje dat verkeerd schiet. Scherp, en daarna blijft het een paar minuten wat trekkerig.... Bij de liezen of net iets hoger. Als je van je navel een lijntje trekt schuin naar beneden naar je lies ongeveer op driekwart naar beneden.... Zo 'schiet' het bijvoorbeeld als ik staand moet niezen.

Het lijkt ook wel veel op de pijn die je hebt bij een heftige eisprong.....

Bandenpijn kan je voelen rond je liezen en onder je ribben als je een grote buik hebt. Je baarmoeder hangt letterlijk aan de banden. Nu kan je al goed bandenpijn voelen als je te snel opstaat, plots omdraait in bed of onverwachthard moet niezen. Bij mij voelt het als een hele scherpe scheut in de liezen waar je ongeveer 10 sec van dubbel slaat, en dan is het weer weg:))

Terug
Bovenaan