Bandenpijn bij 5 weken zwangerschap

Hoi Allemaal,

ik heb een vraagje,afgelopen maandag heb ik getest op mijn niet ongi dag en blijk zwanger te zijn.Ben erg blij maar maak me ook ongerust.Ik heb nu sinds 2 dagen erge last van mijn bekken en bij mijn liesen  en trekt ook naar mijn rug.Nu vertelde iemand mij dat dit bandenpijn kan zijn.Maar ik begreep  dat dit later in de zwangerschap voorkomt.
Wie o wie heeft dit ook meegemaakt.

Alvast bedankt.

Groetjes Danielle

Hoi Danielle!

Ik heb hier in het begin van mijn zwangerschap ook last van gehad. Of het nou bandenpijn was weet ik niet,  maar volgens de verloskundige was het gewoon normaal. Bij mij voelde het soms zelfs als een hele hevige menstruatiepijn (straalt bij mij altijd uit naar rug en liezen) Mijn verloskundige vertelde dat het te maken had met het oprekken van de baarmoeder. Bij mij was het bij een week of   8 over. Ik had daarna nog wel af en toe eens een steekje of of een krampje, maar dat het een lange tijd zeurt was toen echt wel over.
Ik zou me er dus zeker geen zorgen over maken en gewoon lekker rustig aan doen als het te veel pijn doet. Een warme kruik tegen mijn onderrug hielp bij mij heel erg goed.

Veel succes en een hele goede zwangerschap!!
Groetjes, May (37 wkn)

Hi!

Vervelend he, die tegenstrijdige signalen?

Voordat ik mijn zwangerschapstest deed lhad ik ook menstruatiekrampen.
Maar ik bleek gewoon hartstikke zwanger. Het waren idd mijn banden.
Dit heet bij mij juist vooral in het begin van de zwsangerschap gespeeld en vanaf een week of 16 begin het echt minder te worden.

Succes!

Liefs,
Mandy

6 maart uitgerekend

Ik ben ook meteen een beetje gerustgesteld, want ik heb dezelfde klachten (alleen ben ik 9 weken onderweg). Ik had dezelfde vraag op het oktober 2006 forum geplaatst. Dan ga ik nu proberen echt alleen nog maar te genieten!

Terug
Bovenaan