bandenpijn, bruin verlies na tennissen???

A

Anoniem

Guest
zaterdag twee partijen getennist en zondag bijna niet op kunnen staan van de spierpijn en bandenpijn. tevens had ik (weliswaar zeer minimaal, 2/3 druppels schat ik) bruin verlies in mijn broek. () Ik helemaal in de stress. Die zondag was de bandenpijn dan wel en dan niet aanwezig. Vanochtend op gestaan en wederom heel klein beetje bruinig bij het afvegen en vreselijk bandenpijn... Nu heb ik gisteren ook weer de hele dag gestaan. Ik maak me nu dus best ongerust. iedereen roept wel dat je moet blijven sporten en alles kan doen maar dit kan toch niet goed zijn. Echt af en toe pijnlijke bandenpijn (rest zeurend) en vreselijk spierpijn ook in buik en dus nu dat bruinverlies...
Donderdag waren we 11 weken en een goede echo met alles erop en eraan... Mijn vraag is nu tennissen er meer mensen en zijn er meer mensen met bruinverlies daarna of bandenpijn. het is niet zo dat het zelf in mijn broek loopt maar soms met afvegen heel vaag beetje bruinig. meer een vage veeg dan daadwerkelijk iets maar toch ik moet het ff weten...

Kan iemand me geruststellen...

Gr Miranda ( die in ieder geval niet meer gaat tennissen... haha)

hoi miranda

ik hoop je een beetje gerust te kunnen stellen. ze zeggen meestal zolang het bruin bloed is hoef je je geen druk te maken omdat het oud bloed is. en dat betekend verder niks kwaads. als het helder rood bloed wordt waarvan ik denk dat dat niet gebeurd moet je de vk even bellen. maar je hoeft je nu geen druk te maken.

veel succes en geniet van je zwangerschap.
liefs wendy

Je kan van de inspanning soms ook een kleine bloeding krijgen hoorde ik van mijn VK omdat er meer bloed in je baarmoedermond e.d. gaat zitten en dan kan er een klein adertje knappen (niet schadelijk!) kan ook met sex gebeuren.

Dank je wel voor de reacties, het is meer de bandenpijn die ik zeurend irritant  vindt. Als ik op mijn schaambeen druk doet het echt zeer (net beurs) het bruin verlies is heeeeeeel minimaal nog alleen een heel klein veegje bij het afvegen en ik moet het echt "halen"  (ja je doet rare dingen hoor... als je onzeker bent) en het is nog steeds bruinig/slijmerig... Rood is het nooit geweest.... en nu al bijna weg... Ik ga echt niet meer tennissen hoor die spierpijn en bandenpijn is geen pretje en dan nog maar niet te spreken over de stress... ik zit al twee dagen aan mijn borsten te voelen of ze nog wel gevoelig zijn.   En vandaag dus verschrikkelijk erg van al dat geknijp haha. Kortom ik maak mezelf  alleen maar  gekker en onzekerder. soms denk ik wel eens wanneer ga je genieten????

ja die vraag ken ik, toen hebben we een angelsound gekocht en toen gingen we genieten (elke week luisterden we even naar het hartje) of als ik heel erg onderzeker was, ik kan je zeggen DAT scheelt echt mega veel stress!

Terug
Bovenaan