A
Anoniem
Guest
zaterdag twee partijen getennist en zondag bijna niet op kunnen staan van de spierpijn en bandenpijn. tevens had ik (weliswaar zeer minimaal, 2/3 druppels schat ik) bruin verlies in mijn broek. () Ik helemaal in de stress. Die zondag was de bandenpijn dan wel en dan niet aanwezig. Vanochtend op gestaan en wederom heel klein beetje bruinig bij het afvegen en vreselijk bandenpijn... Nu heb ik gisteren ook weer de hele dag gestaan. Ik maak me nu dus best ongerust. iedereen roept wel dat je moet blijven sporten en alles kan doen maar dit kan toch niet goed zijn. Echt af en toe pijnlijke bandenpijn (rest zeurend) en vreselijk spierpijn ook in buik en dus nu dat bruinverlies...
Donderdag waren we 11 weken en een goede echo met alles erop en eraan... Mijn vraag is nu tennissen er meer mensen en zijn er meer mensen met bruinverlies daarna of bandenpijn. het is niet zo dat het zelf in mijn broek loopt maar soms met afvegen heel vaag beetje bruinig. meer een vage veeg dan daadwerkelijk iets maar toch ik moet het ff weten...
Kan iemand me geruststellen...
Gr Miranda ( die in ieder geval niet meer gaat tennissen... haha)
Donderdag waren we 11 weken en een goede echo met alles erop en eraan... Mijn vraag is nu tennissen er meer mensen en zijn er meer mensen met bruinverlies daarna of bandenpijn. het is niet zo dat het zelf in mijn broek loopt maar soms met afvegen heel vaag beetje bruinig. meer een vage veeg dan daadwerkelijk iets maar toch ik moet het ff weten...
Kan iemand me geruststellen...
Gr Miranda ( die in ieder geval niet meer gaat tennissen... haha)