bandenpijn en duizelig

ik ben nu 12,5 week zwanger en heb sinds het weekend echt last van bandenpijn voornamelijk met opstaan en soms met gekke bewegingen. Wat kan ik daar aan doen? Ik moet zeggen dat ik alles doe net toen ik nog niet zwanger was zoals veel tillen. Ook ivm me werk op het kinderdagverblijf.
Ook ben ik met het opstaan steeds duizelig soms dat ik zwart voor me ogen word. Het trekt wel zo weer bij maar het is zo vervelend. Verloskundige zei dat ik rustiger op moest staan maja dan heb ik het nog.
Wie kent deze kwaaltjes nog meer?

Ik ken deze kwaaltjes.
Ben ook vaak duizelig. Zeker als ik opsta of omdraai.
Mij is gezegd rustig op te staan en rustig ook aan te doen. Maar de bandenpijn heb ik al een paar weekjes last van. Maar ben nu net pas 11weekjes.
Had er in het ziekenhuis ook veel last van maar zou normaal zijn. Maar ze hebben me eigenlijk niet gezegd wat ik kan doen zo dat het minder is. Ze zeggen gewoon het hoort erbij..
Maar hoop dat de kwaaltjes gauw stoppen.
Maar denk het wel niet.
Ben ook nog altijd heel veel misselijk. Vaak wel de hele dag..

Maarja die dingen zullen er allemaal wel bij horen...
Succes met je verdere zwangerschap!!

Groetjess Cindy

Heb je al je bloed laten testen op ijzergehalte? Als je steeds zo duizelig bent kan het zijn dat je wat bloedarmoede hebt.Dat is niet zo erg, je kan gewoon ijzer tabletten krijgen. Die werken trouwens het best in combinatie met vitamine c.
Bandenpijn heb ik geen idee wat je er aan kan doen.. Misschien kan je je vk daar nog eens naar vragen?
Succes er mee en hopelijk heb je snel wat minder last van je kwaaltjes!

ik ben ook steeds duizelig en vooral als ik iets te snel probeer te doen gaatt het mis dus let ik daar gewoon op dat ik het rustig aan doe
en de bandenpijnis irritant maar ja hoort er ook bij dat betekent wel dat je kindje groeit daar werkt de baarmoeder namelijk op

groetjes

Terug
Bovenaan