Bandenpijn meer vrouwen die hier erg last van hebben of hebben gehad ?

<p>Hoii,</p><p>ik ben bijna 18 weken zwanger en heb een zeurend trekken gevoel in de buik. Geen buikpijn maar gevoel of ik pak slaag heb gehad. Als ik moet niezen of bepaalde bewegingen maak zijn het erge steken.</p><p>ik maakte me zorgen en heb toch de verloskundige gebeld Zei gaf aan dat is bandenpijn .</p><p>ik ben benieuwd of andere hier ook veel pijn van hadden ? En wanneer ging het weg ? <br />Ik maak me dan toch weer zorgen of dat allemaal normaal is. <br />is mijn 1e zwangerschap ? </p><p>alvast bedankt ? </p>

Ik heb ook erg veel last van bandenpijn gehad ja, inderdaad rond het 2e trimester. Het heeft bij mij wel lang geduurd, heb er nu (36,5 weken) nog steeds last van soms. In het begin schrok ik er ook een beetje van maar het is vooral vervelend (en soms opeens erg pijnlijk) maar niks ernstigs! 

Ja is heel normaal. Je kunt er in de rest van de zwangerschap nog last van hebben naarmate de baarmoeder groeit. Rustig aan doen en een warme kruik tegen je buik

Oef heel vervelend! Ik heb er ook veel last  van gehad in combinatie met bekkenpijn. Een buikband hielp enorm bij mij. Heb gekozen voor een stevige elastische band echt geweldig! 

Ik had daar ook best veel last van, ging rond 20ste week ook over naar de rug en wat mij in al m'n zwangerschappen hielp was rusten. Oh ja, tips van bekkenfysio was ook nuttig.
Gewoon rustig aandoen als je pijn voelt en neem je rust/slaap. Je zult vanzelf merken dat het beter is voor je. 
Succes! 

Hii,
Vervelend dat je zo veel last hebt! Heel herkenbaar. Bij mij hielp een stevige buikband heel goed! Dan had ik niet zo een druk op de banden en kwam ik makkelijker de dag door. Ik zou het je zeker aanraden!
Sterkte en succes de komende maanden!

Terug
Bovenaan