bandenpijn met overgeven?

Hallo,
Ik ben nu 24 weken zwanger. Ik heb nog relatief weinig zwangerschapsklachten gehad, maar gisteravond tot een uur of 3 uit geweest en vanochtend rond half 6 wakker geworden van pijn in mijn buik, rechts en een steekgevoel in mijn rechterlies. Door zoeken op internet heb ik begrepen dat dat eventueel bandenpijn kan zijn.
Is het normaal dat dat uren duurt? Ik heb ook overgegeven, voor het eerst tijdens mijn zwangerschap! Kan zijn dat ik misselijk ben geworden vanwege de zeurende pijn? Gelukkig is de pijn iets minder door een warme kruik en misschien ook wel dankzij het overgeven, maar wil toch graag een zelfde soort ervaringen horen...
 
als het echt aanvoelt alsof het uit je lies komt is het waarschijnlijk bandenpijn. Ik ben nu 17 weken zwanger en heb sinds het begin continue bandenpijn. Als ik ga liggen wordt het iets minder. Luister naar je lichaam, waarschijnlijk ben je ook gewoon misselijk doordat je een grens bent voorbij gegaan.
 
Hey,
Ik ben nu 26 weken zwanger en als ik over grenzen heen ga die ik voor ik zwanger had niet heb. Wordt ik ook heel misselijk inc. overgeven. Dus misschien komt het overgeven daardoor.
 
Terug
Bovenaan