bandenpijn of bekkeninstabiliteit

Wat is nu het verschil tussen bandenpijn en bi. Ik lees overal verschillende dingen.

Ik heb zelf pijn in de liezen en onder in de buik.

Is dit bandenpijn of bi?



Groetjes Bianca

 
dat denk ik ook.
Zelf heb ik dus bekkeninstabiliteit, kan er vanaf 24 wk niet meer door werken.
Heel veel pijn richting schaambeen, straalt uit naar mijn heupen en vanaf daar weer zeer regelmatig door mijn benen richting kuiten of zelf ook voeten.
's Nachts kan ik niet omdraaien zonder te vergaan van de pijn, het knakt ook regelmatig. Het voelt alsof het bekken helemaal in elkaar gezakt is als ik op mijn zij lig en dat het langzaamaan weer uitgerokken word als ik omgedraait ben.
Heftig dus.

Nu is het wel zo dat het per persoon kan schelen, de een krijgt het meer naar de rug toe, soms ook buikpijn (heb ik wel eens maar niet dagelijks) en in mijn geval zijn mijn heupen ook aardig de klos.
Nu begint het natuurlijk niet gelijk zo als ik hierboven omschrijft, het word in de duur vd zwangerschap steeds vaker en meer pijnlijk.

Ik hoop voor je dat het meevalt en snel over is.
 
Hoi,
Het zou best wel eens bandenpijn kunnen zijn, ook ik loop vanaf 24 weken zwangerschap thuis met bi. Ook ik heb de meeste pijn onder in mijn rug bij mijn stuitje en er naast. 's Nachts heb ik veel moeite met het omdraaien in bed, en als ik iets teveel heb gedaan merk ik dat in de loop van de dag. Ik kan dan met moeite opstaan van een stoel en zak regelmatig door mijn benen heen.
Als ik me plotseling in bed omdraaide ( in het begin van mijn zwangerschap) dan kreeg ik soms weleens een scheut pijn onder in mijn buik. Volgens mijn zijn dit de banden.
Succes!
 
Hoi dames,



Nu ik dit hoor weet ik wel zeker dat het bandenpijn is.

Het is wel pijnlijk maar de pijn is constant zeg maar.

Bedankt voor de reacties.



Sterkte allemaal

Groetjes Bianca



 
Terug
Bovenaan