Bandenpijn of beweging vd kleine?

Ik tik bijna de 15 weken aan. Jeeejjj!!! Sinds een dag of 2 voel ik lichte krampjes(achtige) pijnscheutjes in m'n onderbuik. Nu is dit mijn eerste dus alles is nieuw voor mij. Kun je bandenpijn verwarren met beweging van de kleine? En is het überhaupt mogelijk om hem/haar nu al te voelen?

Tnx ladies!

Hallo Joanniie,

Ik ben ondertussen 21 weken zwanger van mijn eerste. Zelf heb ik bewust de bewegingen rond week 14/15 gevoeld, maar ervaarde dit niet als krampjes(achtige) pijnscheutjes. Het is moeilijk te beschrijven maar ik omschrijf de bewegingen meer als 'plopjes' ..het voelt heel apart. Vermoed dat de krampjes/pijnscheutjes eerder bandenpijn is.

Ben bijna 14 weken heb ook die pijn scheutjes maar werd mij verteld dat bandenpijn is ik kan niet wachten tot ik de kleine kan voelen ben daar zo benieuwd na waneer dat komt

Hoi dames ik had al een keer gereageerd maar het plaatsen is denk ik mislukt! Ik ben nu 15 weken van de tweede en denk dat je inderdaad de groeiende baarmoeder en banden voelt. De kleine kan je herkennen inderdaad als een soort plopjes of vlindertje in je buik. Ik heb zelf denk ik nog niets gevoeld maar heb ook mega rommelende darmen.. lastig haha! Spannend!! Liefs

<p style="text-align: left;">Ik zit zelf nu in de 19e zwangerschaps week. Krampen en steken is de groeiende baarmoeder waardoor je dus last krijgt van bandenpijn wat soms ook wel voelt als ongesteldheidskrampen. Als jij boven je schaambot geborrel, plopjes, soort van gekietel voelt of wat soms lijkt op een trillent spiertje is dat de baby. Je darmen liggen nu boven in je buik en aan de zijkanten. Dus als je wat voelt tussen de schaambot en navel is dat de kleine beeb</p>

Terug
Bovenaan