bandenpijn of iets anders

A

Anoniem

Guest
hallo ik weet da tik jullie veel vraag, maar ik heb dan ook echt het gevoel dat ik zwanger ben.
morgen test ik weer
ik heb al de hele dag last van druk op mijn buik, en moet echt om de 2 uur of zo naar de wc, heb ik normaal niet zo;n last van, anders zou ik het niet vragen.
mijn buik is opgezet, en als ik hem een beetje trugduw dan voel ik net alsof iets het tegenhoud, gewoon een druk zeg maar.
wat kan dit zijn, ben nu een paar dagen overtijd, maar vraag me af wat het is
veel slijmverlies en gevoelige borsten, wat steeds erger wordt. help me aub

hoi hoi

als ik jou was zou ik idd gaan testen en als je het anders niet vertrouwd zou ik een afspraak maken bij de huisarts dan weet je het zeker maar als je al een paar dagen overtijd bent zou ik gewoon een test doen
ik hoop voor je dat ie goed uitslaat
succes

liefs manny 28 weken

heb een test gedaan, sensitest, maar vertrouw die niet zo, bovendien kan het zijn dat er te weinig stof in mijn urine zit, vandaar dat ik het vraag
ik ga morgen op vakantie dus heb de ha gebeld, maar die zegt zoals altijd dat ik nog maar even moet afwachten...

hoi hoi
ik zou het gewoon met ochtend urine doen ze zeggen wel dat het de hele dag door kan maar ik vind ochtend urine beter want dat is geconcentreerder
en ik zou als ik jou was gewoon voorzichtig doen op vakantie en als je terug bent gewoon afspraak maken met de ha

liefs manny 28 weken

Terug
Bovenaan