bandenpijn? of iets anders?

Hallo allemaal,

Ik hoor vaak over bandenpijn, maar weet niet precies wat het is...
Ik heb zelf wel eens last in de zijkanten van mijn buik, net boven mn bekken zeg maar. Vooral als ik een tijd gezeten heb en dan opsta of als ik teveel een kant op leuk, dan doet de ander (die dus gestrekt wordt) pijn. Is dat bandenpijn? Of iets anders?
Het voelt een beetje als spierpijn, maar net anders. En het voelt echt of er iets teveel uitgerekt wordt.

Heb je eigenlijk je hele zwangerschap last van bandenpijn of alleen een bepaalde periode?

bandenpijn kan je al eerder hebben, wat jij omschrijf is bandenpijn, ik heb het ook, ook bij de vorige 3 zwangerschappen gehad, ik heb er de vorige keren de hele zwangerschap last van gehad maar misschien verschilt dat per persoon.

Ok.. ik zal het anders eens aan de vk vragen. Maar het voelt wel als een soort banden ofzo die pijn doen.
Blaas ontsteking denk ik niet, het zir echt op een andere plek, niet mn blaas. Ik heb jaren terug een tijd last gehad van blaasontsteking en dat voelde heel anders.

Bedankt voor de reacties!

als je zwanger bent dan voelt blaasontsteking ook anders hoor dan normaal je hebt het vaak in combinatie met een harde buik maar als het echt van die steken zijn of dat er wat aangetrokken wordt dan is het banden pijn ik heb er ook last van met name als ik me omdraai in bed of te lang in een houding zit
groetjes felicia

Terug
Bovenaan