<p>Hallo lieve meiden,</p><p>ik ben altijd volop aan het lezen en nu heb ik besloten toch een keer zelf te schrijven. Ik ben heel erg bang en heb zeker jullie hulp nodig. Ik ben er 200% zeker van dat ik zwanger ben. Ik heb een dochtertje gekregen in 2016 en voelde me precies hetzelfde als nu maar er is toch een verschil! Heb 2 weken na mijn menstruatie pijnlijke borsten gekregen, maar vannochtend toen ik wakker werd was het nagenoeg weg. In de loop van de middag kwam het wel weer terug maar nu gaat t weer omlaag. Ik kan nu ook amper meer lopen, ik moet echt zitten! Heb ecjt extreem het gevoel dat mijn baarmoeder uitrekt maar het trekt helemaal naar mijn vagina het gevoel (sorry voor vies praatje). Het doet zoveel zeer dat ik echt bang ben voor een miskraam. Ik kan amper meer lopen maar als ik zit is er niks aan de hand en mijn borsten zijn nu weer minder gevoellig? Wat denken jullie bandenpijn of toch echt een miskraam? Heb trouwens ook sinds vandaag dat ik mijn linker arm amper kan bewegen? </p>