Bandenpijn?

Ben nu 5 weken zwanger van ons 3e kindje en heb soms langs de linkerkant of rechterkant ineens een pijnscheit zeg maar alsof je een spiertje bijna verrekt...kan het niet beter uitleggen eigenlijk. Zou dit al bandenpijn kunnen zijn??? Ken het niet van de andere 2

Ik ben zelf bijna 8 weken en al een week lang verschrikkelijk last van bandenpijn. Steken in mijn buik en het gevoel alsof iemand een bal in je maag gooit. 5 minuten lopen is de max. Daarna moet ik plat liggen zodat de pijn weg trekt en ik weer op adem kan komen. Zit nu al aan huis gekluisterd, wat valt dat tegen.Meer die dit al zo vroeg en hevig hebben?

Ik heb dit ook, vandaag 5 wkn zwanger. Voor mijn positieve test al steken in me buik alsof ik elk moment ongesteld kan worden! Vandaag zoveel pijn gehad dus naar de gynaecoloog geweest, zij zagen al een zwangerschapring en verdikte baarmoeder slijm wat dus een goed teken is. Gelukkig geen bbz. Maar ze gaven wel aan dat de pijn óf bij me hoort óf het betekend dat ik het vruchtje verlies maar ze ging er vanuit dat het goed komt. Heb ook af en toe rugpijn! Hoop zó dat het goed komt?

Ik weet niet of dit banden pijn is. Is denk ik wel heel erg vroeg  maar je lichaam is ruimtr aan het maken zodat je baar  moeder kan groeien dus je darmen alles word aan de kant geschoven.  Dat was bij mij ook met gemene steken  soms.
Nu ben ik 17 weken zwanger en begin ik last tr krijgen  van banden pijn.  Het voelt alsof je huid is de fik staat het brand enorm en het.lijkt ook net of je helemaal  spierpijn  boven je liezen hebt. Ik was er gisteren goed ziek van helaas. 

Terug
Bovenaan