Bandenpijn?

<p>Hi,</p><p> </p><p>Ik ben vandaag 11 weken zwanger en ik merk dat ik last heb van mijn buik.</p><p>Ik werk in het ziekenhuis dus loop redelijk veel tijdens mijn werk. De pijn zit echt in mijn onderbuik en straalt uit naar links, boven mijn liezen/richting flank.</p><p>Herkent iemand dit? Wat is dit :)?</p>

Hooii:)
Zijn het echt steken?
Ik had dit ook de vk adviseerde mij om te gaan zitten zodra ik het voelde, en weer verder kon als ik het 15 min niet meer voelde. Het is een teken van je lichaam dat je rustiger moet doen.
Hooo dat je er snel minder last van krijgt:) 

[quote quote=10120793]Hooii:) Zijn het echt steken? Ik had dit ook de vk adviseerde mij om te gaan zitten zodra ik het voelde, en weer verder kon als ik het 15 min niet meer voelde. Het is een teken van je lichaam dat je rustiger moet doen. Hooo dat je er snel minder last van krijgt:)[/quote]
Geen steken. Gewoon continue zeurend

Hallo, 

ik zit pas in de 6e week van mijn zwangerschap en heb hier ook last van. Maar ik vraag me af of dat echt bandenpijn kan zijn (?).

Ik doe wel per direct iets rustiger aan zodra ik het voel. Werk ook in de zorg en maak ook elke dag de nodige kilometers. 

Terug
Bovenaan