bandenpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik heb dus een vraagje ivm bandenpijn. Kan iemand mij beschrijven hoe dat voelt? Ik ben vorige maand gestopt met mijn pil, moest normaal deze week ongesteld worden..
Ik heb al een paar dagen een raar gevoel in mijn onderbuik, tis ni echt pijn maar meer een klaaglijk vervelend gevoel....

Groetjes
sas xxx

Sas,

bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook een soortgelijk gevoel, en dat was inderdaad bandenpijn.

Maar het kan ook gewoon een raar gevoel zijn doordat je pas gestopt bent met de pil. Geeft namelijk een verandering in je hormoonhuishouden waarbij je diverse klachten cq veranderingen in je lichaam krijgt.

Succes.

Miep

Het kan even duren voordat je cyclus weer op gang is! Misschien is het wel je menstruatie die eraan zit te komen! Toen ik net was gestopt met de pil had ik ook elke keer vreemde krampjes in mijn buik, maar je gaat er ook veel bewuster op letten dan voorheen. Bij alles denk je misschien ben ik wel zwanger! Wacht gewoon nog even af, en doe anders een test dan weet je alles

Kwou maar even laten weten dat ik nog steeds niet ongesteld ben, heb vorige woensdag wel een testje gedaan maar die toonde negatief...heb nog steeds last van die pijn..

Groetjes

Terug
Bovenaan