Bandenpijn

<p>Hallo dames, </p><p>Ik heb sinds gister echt ontzettend veel last aan de zijkant van mijn buik en het trekt af en toe door naar mijn been. Kon gewoon niet meer lopen zoveel pijn. Naar de dokter geweest, allemaal gokken. Het kan nierstenen zijn of bandenpijn of toch nog een blaasontsteking. Nou was mijn vraag, zijn er vrouwen die dit ook hebben? Ik maak me ontzettend zorgen </p>

Ik heb dit toevallig 2 dagen terug ook gehad. Bij mij leek het op spierpijn en de dag er na was het bijna helemaal verdwenen. Uiteindelijk was het bandenpijn want mijn buik is gegroeid ten opzichte van eerder. Maak je geen zorgen. Doe rustig aan dat heeft mij heel erg geholpen. Lekker op de bank liggen en een warme douche of bad nemen zorgt voor verlichting.

Probeer lekker een warme kruik te leggen op de plek waar het zeer doet. En indd een warm bad wil ook nog wel is helpen. Worden je klachten niet minder zal ik toch terug gaan naar de huisarts. Maar het klinkt wel als bandenpijn 

Dankjewel voor jullie reactie's. Het is inderdaad minder geworden. Gewoon rustig blijven is altijd wel moeilijk als je zwanger bent en je voelt pijn haha 

Ik heb er soms ook veel pijn van, dat ik serieus rollend uit bed moet want kom gewoon niet omhoog haha.
Vandaag weer zo een dag.. kruikje , en rust beste medicijn 
22 weken ben ik en jij?

Hoi,
ik ben nu ruim 24 weken zwanger en heb sinds 2 weken ook last van bandenpijn. De ene dag is het meer dan de andere dag. (Had in t begin ook zoveel pijn dat ik een extra controle bij de verloskundige heb gehad)
Met rusten (en eventueel een kruik) gaat het vaak beter. Maar vind het nog wel lastig om echt rustig aan te doen. Wil vaak nog teveel. 
Succes!

DaisB dat snap ik heel goed.. maar je moet echt goed luisteren naar je lichaam. En wat niet gaat gaat gewoon niet. Ik heb er ook nog moeite mee soms en de gedachte niks te kunnen is niet fijn. Maar alles voor ons kleine mini’tje toch ? daar denk ik gewoon steeds aan als ik me weer slecht voel en pijntjes heb. 

Terug
Bovenaan