Bandenpijn

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 17 weken zwanger van ons eerste kindje. En ik krijg al een mooi buikje.</p><p>Vanaf begin heb ik mogen genieten van alle zwangerschapskwaaltjes die je maar kan bedenken. Gelukkig is o.a. de misselijkheid en moeheid steeds minder.</p><p>Daarvoor in de plaatst wordt mijn bandenpijn steeds erger. Ik heb een zittend beroep, wat denk ik niet mee helpt. Maar ik merk dat hoe langer ik zit hoe erger het wordt. Zeker als ik dan weer moet op staan. Nu probeer ik al zoveel mogelijk af te wisselen, maar ik heb niet altijd die mogelijkheid.<br /><br />Op internet krijg ik verschillende tips waaronder een band dragen. Dit lijk mij iets om te proberen, maar ik heb geen idee wat een goede band is. Hebben jullie tips? Andere tips zijn ook welkom!</p><p>Bedankt!</p>

Vervelend dat je er nu al zoveel last van hebt!
Hier heb je misschien niets aan maar:
Mijn verloskundige heeft het expliciet afgeraden om van die banden te dragen omdat je daarmee eigenlijk een (nog) slappere buikwand krijgt. En dan heb je weer meer steun nodig.
Mijn ervaring is dat die pijn een beetje komt en gaat en verschilt van week tot week, dus misschien het nog even aankijken? Verder werkte een warm compres goed bij mij ;)
Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan