Bandenpijn

<p>Hallo dames, zijn er hier nog meer vrouwen die last hebben/hadden van bandenpijn in het begin van hun zwangerschap? Ik ben nu 5 weken en de vk vermoeid dat ik last heb van bandenpijn.</p>
 
Ben je al zo vroeg bij de VK geweest? Wat fijn! Ik denk dat het nog veelste vroeg is voor bandenpijn hoor. Dit komt narmate je baarmoeder groeit en als je net aan 5 weken bent dan zit de embryo nog veilig achter je schaambot. Gefeliciteerd , spannend allemaal
 
Nee, maar ik ken iemand in mijn kennissenkring die mijn verloskundige wordt! Dus vandaar. Maar dank je wel je reactie! Zij gaf aan dat dit al wel banden pijn kan zijn, omdat je baarmoeder nu een groeispurt maakt en het kan zijn dat je banden daarom eraan trekken...
 
Heeyheey; 
Ik heb er ook af en toe last van.
Inderdaad je baarmoeder is aan het groeien, waardoor je dus bandenpijn kan krijgen.
Je kan hier niet veel aandoen, enkel een kruikje wat het een beetje verzacht
 
 
Heeyheey; 
Ik heb er ook af en toe last van.
Inderdaad je baarmoeder is aan het groeien, waardoor je dus bandenpijn kan krijgen.
Je kan hier niet veel aandoen, enkel een kruikje wat het een beetje verzacht
 
 
Heeyheey; 
Ik heb er ook af en toe last van.
Inderdaad je baarmoeder is aan het groeien, waardoor je dus bandenpijn kan krijgen.
Je kan hier niet veel aandoen, enkel een kruikje wat het een beetje verzacht
 
 
Mag ik vragen hoeveel jullie er last van hebben? Ik heb er best veel last van en meerdere keren op een dag. En ik ben soms best bang dat het niet goed zit. Maar het is echt een soort menstruatiepijn en ik lees overal dat dit het oprekken van je baarmoeder is. 
Bij mij is het trouwens wel prettig om tijdens die pijn een beetje te lopen, want liggen en zitten werkt juist averechts. Herkennen jullie dit?
Dinsdag moet ik naar de verloskundige en ben ik 8 weken, dus dan zal ik wel horen hoe en wat. Maar ik vind het nu soms echt extreem.. 
 
 
Terug
Bovenaan