bandenpijn?

Ik heb vreselijk veel last van bandenpijn denk ik,ben nu 21 weken zwanger en merk dat als ik een beetje een drukke dag heb gehad of bezig ben geweest in huis bijvoorbeeld dat ik erge pijn heb net boven mijn schaambeen,de zijkanten en onder in de rug soms trekt het wat door naar mijn benen.Ik moe zeggen dat ik al een hele dikke buik heb voor iemand van 21 weken en merk ook dat als ik mijn buik een beetje ondersteun het wat minder wordt,nu zit ik te denken aan een verstevigend buikband ofzo,heeft iemand daar ervaring mee,veel rustiger aan doen gaat niet echt heb ook nog een dochter van 6 rondwandelen hier!!
liefs Toos
 
Hoi Toos

kan bandenpijn zijn, maar ga even na of het niet bekkenpijn is (dat kun je ook bij je schaambeen voelen en in je rug etc.) en daar moet je echt wat aan doen!

succes

ans
 
Hoi Toos,

Ik heb ook ontzettend last van banden en bekkenpijn en mijn gyn. raadde me een step-in aan. Deze mag best een beetje strak zitten en ik heb het gedaan en het helpt wel wat moet ik zeggen. Voor de rest moet je het er helaas mee doen meid!!

sterkte ermee
groetjes Karin
 
wat bedoel je anders dan een dochter van 6 anoniem??...denk je er aan dat dit meisje ook naar school gaat en ik dus 4 keer per dag heen en weer ga en s'morgens in een sneltreinvaart alles moet doen,geloof me als je pijn in je buik e.d hebt is dit niet makkelijker!!
 
Terug
Bovenaan