bandenpijn???

hoi hoi

Ik heb een vraagje: wat is precies bandenpijn???
Ik ben nu bijna 28 weken zwanger en voel me uitstekend, alleen als ik met de hond ga lopen voel in een stekende pijn in mijn onderbuik ( de ene keer links en de andere keer rechts ) als ik dan even stil sta trekt dit weer weg.
Hoeveel kilo zijn jullie aangekomen?? ik pas 5 kilo ( is dit normaal ) ??
ik wens jullie nog een prettige zwangerschap toe en hou je hoofd koel deze zomer (afkoelingstip:lekker met je voeten in koud water)

groetjes
 
hoi Simone,

klinkt als bandenpijn! ben je te snel oid aan het bewegen. ik heb die steken soms ook als ik snel omdraai in bed e.d.
niet lekker!

5 kilo is niet veel maar eh, als je kindje maar groeit toch?? niet iedereen heeft aanleg om heel veel zwaarder te worden.

groetjes terug
sara
 
Hoi,

Bandenpijn is inderdaad verbonden met bewegen, tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb het ook als ik in de stad slenter. Het is een steekachtige pijn. Wat belangrijk is is dat je jezelf een goede houding aanmeet, je buik ahw bij je houdt en goed luistert naar de signalen van je lichaam. Er staan niet voor niets overal bankjes.

Een babybelt gebruik ik nu regelmatig als ik wat verder ga lopen, geeft heerlijk ondersteuning!

Ik ben ruim 36w zwanger nu en in totaal 11 kilo aangekomen. Met 28 weken was ik 7 kilo zwaarder. Ik zou me er vooral niet te veel mee bezig houden, gewicht is geen indicator of het goed of niet goed gaat met je zw, wil je snel weer op je oude gewicht koment moet je natuurlijk alleen niet te veel snoepen. Verder maakt het uit wat je bouw/aanleg is, of je vocht vasthoudt, of je veel snoept etc. Dit is mijn tweede zw bij de vorige was ik in totaal 12 kilo zwaarder geworden. Kindje was bijna 4 kilo en naar verwachting van de gyn is de tweede nu ook weer zo zwaar.

Mariaz
 
Hoi, ik ben nu 21,5 week en ben pas iets van 2 of 3 kilo aangekomen. Maar we zitten pas net over de helft, dus wie weet komen we nog steeds aan dat gemiddelde van 12 kilo extra!
Het zal wel per persoon verschillen en ook schelen of je wel of geen vocht vasthoudt?
Dus geniet er maar van!

groetjes, Maria2
 
Mijn schoonzusje is vijf kilo afgevallen tijdens haar zwangerschap en heeft een gezonde baby gekregen. Gewicht zegt inderdaad helemaal niets.

Groetjes Alice
 
Wees blij met die 5 kg, ik ben er nu 10 bij (met 25 weken). Vooral de laatste twee maanden gaat het erg hard (4 kg per maand) ik hoop niet dat het zo door gaat want daar heb ik eigenlijk geen zin in. Ik merk wel dat ik wat vocht vasthoud, maar ik denk dat het meeste door eten en snoepen komt. Ik kan de hele dag door wel en eten en snoepen, ik heb echt grote moeite met me in te houden. Maarja met de kleine gaat het uitstekend en das het allerbelangrijkste.

groetjes, Jane
 
goede morgen allemaal,
Bedankt voor jullie reacties..
Ik ben bij de verloskundige geweest die zei inderdaad ook dat je de laatste 2 a 3 maanden meer aankomt.
Het kindje groeit goed dus maak me maar geen zorgen...
groetjes simone 28 weken.

Succes deze zomer!!!
 
Terug
Bovenaan