bandenpijn??

Hallo

Ik heb sinds een paar dagen ter hoogte van mijn onderrug een soort krampen. De momenten dat ik daar wat meer last van heb kan ik niet fatsoenlijk lopen en moet ik me bij het zitten een positie zoeken waarop ik gemakkelijk kan zitten. Het zeurt dan door naar je billen. Nu zegt een vriendin van mij dat dit te maken heeft met bandenpijn. Bij haar begon dat ook vanuit haar onderrug. Klopt dit en heeft iemand daar dezelfde ervaring mee?
 
hoi, Wat vervelend voor je.
Ik denk alleen dat t geen bandenpijn is, dat is meer onderin je buik en aan de zijkant onder je buik.
Ik heb zelf deze klachten al een poos en blijk nu bekkeninstabilieit te hebben, dus ik zou t even navragen bij je vk of huisarts als t aanhoudt..

succes gr fie
 
hey hoi!

Het is idd naar om pijn onderin je rug te hebben.
ikzelf ben nu ook zwanger en heb lage rugpijn,maar of dat daadwerkelijk iets met bandenpijn te maken heeft weet ik niet.
het voelt voor mij net als de rugpijn die ik krijg als ik een menstruatie verwacht en heb het nu gelukkig ook niet de hele tijd.
maar om nou te zeggen dat ik er niet lekker meer van kan zitten is t ook niet,ik heb t meer op de momenten dat ik telang op 1 plaats sta.
morgen moet ik naar de vk,misschien kan ik m wel even vragen waar die rugpijn mee te maken kan hebben.

doe rustig aan en denk om je rug he!!

groetjes

c
 
Hoi,

Ik herken dit ook.
Onder in de rug het straat dan uit naar de benen. Ik heb hier het meestal eind van de dag en/of s'-avonds last van. Je loopt dan als een oud vrouwtje zo zeer doet het. Je weet van ellende niet hoe je moet gaan zitten of liggen. Ik heb het nagevraagd bij de vk en het is inderdaad bandenpijn. Helaas, is hier niets aan te doen zei ze.
Als ik het over een paar weken nog had, had ze het over een bekkenband.
Helaas, zijn het de kwaaltjes die erbij horen.

Succes met je rug.

groeten

 
ook ik herken dit.
ik zou het toch maar even vragen aan m'n vk want er zijn hier al enkele namen gevallen zoals bandenpijn en bekkeninstabiliteit.
maar ik herken je verhaal volledig in het mijne.
de ene dag heb ik er meer last van dan de andere en soms kan ik bijna niet rechtstaan uit de zetel van de pijn straalt ook uit naar m'n benen.
heb het toen gevraagd aan m'n vk en die zei dat het " Ischias " was.
moet nu naar kine.
maar misschien is het bij jou wel een van die andere vb. hierboven.
ik zou het toch maar eens vragen aan je vk.
veel sterkte ermee natje
 
dag anoniempje,

zoals ik al aangaf in men berichtje ben ik vandaag bij de vk geweest en heb hem de vraag voorgelegd waar het mee te maken kan hebben.
volgens hem kwam dat doordat de hormonen alles weker maken in je lichaam om je kindje straks de ruimte te geven.
hier kun je evt. wel wat aan doen om het wat minder vervelend te laten aanvoelen en dat is goed bewegen.
regelmatig een klein stukje fietsen of zwemmen.
hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen maken.
geniet van je zwangerschap en een goed weekend!

groetjes

c
 
bedankt anoniempje dat je mijn vraag voorgelegd hebt aan jouw verloskundige,
hartstikke tof dat je de moeite hiervoor hebt genomen. Ik ga as dinsdag ook voor het eerst naar de verloskundige en leg mijn klachtjes daar ook es neer, kijken wat zij zegt. Toch heel erg bedankt.

Groetjes Anke2
 
Terug
Bovenaan