bandenpijn?

hallo,
ik heb een vraagje over bandenpijn.
vanaf welke week kun je dat al voelen?
en hoe voelt dat dan precies? is dat meer druk, krampen of een wat trekkerig stekend gevoel?
ik hoop dat iemand mij kan helpen!

alvast bedankt!
 
Ik ben morgen 34 weken zwanger en ik zou niet weten hoe bandenpijn voelt.

Misschien hoef je dat niet perse te voelen? Ik heb er hier wel meerdere mensen over gehoord, maarja heb het zelf niet ervaren denk ik, dus dat kan ook.

groetjes, Jane
 
hoi
ik heb vanaf dag 1 dat ik zwanger ben al bandenpijn en het is niet echt overgegaan.
soms voelt het als een menstruatieachtig zeurderig gevoel. en soms als steken van een naald en dan weer alsof mijn baarmoeder uitelkaar scheurt. het is heel verschillend, en ik denk ook bij iedereen anders.
ik ben nu gestopt met werken (thuiszorg) en heb er duidelijk minder last van. dus meestal moet je echt rustiger aan doen, terwijl je denkt dat je dat al doet..hihi maar ook dat verschilt per persoon.
nou ik wens je veel sterke.

ps. je kunt ook speciale banden kopen voor bandenpijn, maar die mag je maar een paar uur perdag om, omdat dan je buikspieren lui worden. ik heb er geen.

liefs sandy 28wk 4dgn
 
Bandenpijn komt voor vanaf 4 maanden na de zwangerschap. dit is omdat je buikje plaats moet maken voor de baby die nu toch echt wel groter gaat worden. pijnen die je voor deze 4 maanden hebt hebben niks met bandenpijn te maken.
 
Terug
Bovenaan