Bandenpijn?

Hallo allemaal. Ik weet sinds begin van deze week dat ik zwanger ben, dus is het nog maar heel pril. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dus pijn in mijn rug, maar ook het gevoel alsof er een steen in mijn maag ligt. Vooral 's avonds, als ik wat moe ben. Nu las ik over bandenpijn, kan het zijn dat ik dit voel?? Iemand hier ervaring mee?? Groetjes.
 
Bandenpijn lijkt me nog niet kunnen. Dat komt meestal pas als het kindje wat zwaarder wordt.

Ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap ook geregeld dat menstruatiegevoel gehad en ging dus elke uur kijken of het nog wel goed ging. Schijnt dus gewoon de groei van je baarmoeder te zijn en daar hoef je je dus niet druk om te maken.

Wat die 'steen' in je maag is weet ik niet. Misschien eet je te veel in 1 keer en kan je de hoeveelheden wat beter spreiden. Ik eet altijd nog wat voordat ik naar bed ga, anders wordt ik 's nachts wakker van de honger.

Succes en veel plezier met je zwangerschap!
 
Dat menstruatie-pijn achtige gevoel komt waarsch. door het oprekken van de spieren van je baarmoeder; die bereidt zich voor op het oprekken en dat voel je.
Succes met je zwangerschap!
Groetjes, Marielle
 
Inderdaad, het menstruatie gevoel komt van het oprekken van de baarmoeder.
Klachten in je rug hebben hier volgens mij niets mee te maken.
Ik heb last van bekken klechten en dit begon al ong. met 9 wkn. Als je hier dus echt last van blijft houden, laat je eens onderzoeken door de huisarts. deze kan snel de diagnose vaststellen en ev doorverwijzen naar bv fysio. hoe langer je wacht met begeleiding, hoe minder effectief dus kan zijn.
Succes!
 
Terug
Bovenaan