Bandenpijn??

A

Anoniem

Guest
Nu ben ik nog maar kort zwanger, 5wk en 4dg, maar nu heb ik steeds een zeurderig soms met wat steekjes in mijn linker en rechterzij, is dit misschien bandenpijn??
Ik maak me er niet echt zorgen om want ik voel me voor de rest gewoon nog zwanger maar vroeg me af of jullie dat misschien ook hebben, en als het bandenpijn is kan dat dan al zo snel??

Verder ben ik alleen veel moe en moet ik vaak plassen en mijn borsten doen vreselijk zeer.maar dit heb ik er zeker voor over.

Liefs een trotste kyrabella

He aanstaande mama ..

Ik kan je niet vertellen of dat nou bandenpijn is wat jij hebt maar weet wel dat het heeeel normaal is ..had ik ook in het begin en maar zorgen maken maar je moet op je lichaam vertrouwen ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan!!!!!!!!
Ik word nu ook gek als ik de bby 1 dagje niet voel hahaha ..

Blijf positief denken en straks zijn die pijnen weg ..want ik heb er nu ook niet meer zoveel last van alleen veel last van me rug..verder voel ik me weer hartstikke fit terwijl ik eerst zo vaak sliep ..

Don't worry en als er iets is gewoon vragen hoor ...

Liefs ..van mij en de bby
16 wk 2dg

Ik weet niet of ze dit echt bandenpijn noemen, maar ik weet wel dat het normaal is. Het voelt een beetje alsof je ongesteld moet worden.
Komt geloof ik doordat er zoveel in je baarmoeder gebeurd, en hij is zich aan het voorbereiden dat hij straks groter moet worden.

Groetjes Bianca

Bedankt meiden voor jullie reactie, doet me goed om dit telezen.
Denk dat het ook komt omdat ik een beetje te veel gedaan heb vandaag vanmorgen eerst gewerkt en toen thuis nog lopen sjouwen, met het huishouden.

Voel me verder heel goed, dus maak me er maar geen zorgen om.
Zolang ik niet ga vloeien weet ik dat het goed zit:)

Ben echt de gelukkigste vrouw van zeeland:)

LIefs van mij en mijn nog hele kleine hummeltje

Hoi Allemaal

Ik heb idd ook last van die pijn en het trekt door naar mijn rug.
Hoop dat het allemaal goed gaat daar binnen, ben nu 7 wkn en 2 dgn zwanger en mag 10 Juli voor de echo hoop dat het goed is.

Anne lynn

Terug
Bovenaan