bandenpijn????????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik voel.

al een paar dagen loop ik rond met een zeurende soort buikpijnachtig iets onderin mijn buik.

vooral als ik ga staan en ga lopen.

zou dat bandenpijn kunnen zijn.

zovast bedankt voor jullie reacties

veel liefs sandra bijna 31 weken.

Klinkt idd als bandenpijn.
Neemt de pijn ook weer af??? Als hij constant is zou het iets anders kunnen  zijn...

Ik ben "nog maar" 21w, maar heb regelmatig last van bandenpijn, vooral als ik snel opsta.
Ik kan me niet herinneren dat ik er bij mijn vorige zwangerschap ook zoveel last van had, maar misschien heeft het ermee te maken dat ik bij mijn vorige veel minder ben aangekomen dan nu.... Een gedeelte van dat gewicht komt zeker ook op je banden te rusten..?

Bij mij komt de bandenpijn op als een venijnige steek en trekt dan weer weg.
Soms blijft het wat langer als ik bijv. aan het lopen ben, dan is het echt zo'n zeurderig gevoel aan een kant (zeg maar van heup tot midden/onderkant v buik)
Normaal loop ik stevig door maar dan..... dan wordt ik zelfs ingehaald door omatjes met wandelstokken en rollators

Liefs Nika

Hoi Sandra
Ik heb ook nu al meer dan week zo'n zere buik vooral onderin.
Ben ermee na e vk geweest en ze zei dat het geen bandenpijn is maar waarschijnlijk zou je kindje al aan het indalen zijn dat is best een vervelend gevoel heb ik tenminste vooral met lopen inderdaad.
Het is niet ernstig maar wel een teken dat je het waarschijnlijk rustiger aan moet doen ik ben door die pijn nu al met verlof en moet nog 7 weken voordat de kleine komt .
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes nelly
32 weken en 6 dagen zwanger

Terug
Bovenaan