Bandenpijn?

A

Anoniem

Guest
Ik denk dat ik sinds 2 dagen zowat  de hele dag door  bandenpijn heb  ??? Kan dat???   Ik heb namelijk in allebei mijn liezen steken, soms een  kramperig gevoel en 's avonds het idee alsof mijn 'spieren' heel moe zijn???

herkent iemand dit?

Volgens mij kan dat wel. Ik zou het wel snel overleggen met VK/gyn want als het zo heftig is, kan het ook een (dreigende) bekkeninstabiliteit zijn. En daar moet je niet te lang mee doorlopen hoor!
Wat betreft bandenpijn, ook daarmee moet je voorzichtig zijn en dingen afstemmen op elkaar: niet en werken en sporten en huishouden etc.
Sterkte ermee, groetjes mira

hallo, ik heb sinds een paar dagen ook heel erg last van bandenpijn, maar bij mij zit de pijn meer in mijn onderbuik. heel erg stekend gevoel zeg maar.
maandagavond heb ik contact opgenomen met de vk, die zei dat het verstandiger is om voorlopig even niet te werken. dus ik heb me ziek moeten melden.

met bekkeninstabiliteit heb ik het idee dat je dat meer in je rug voelt, en niet in je liezen, maar ik kan het ook mis hebben hoor.

succes er mee in iedergeval

kus an

Ja hoor dat kan! Ik heb het al sinds ik 5 weken zwanger was. Heb het nagevraagt bij de gyn en die zei dat het helaas mogelijk was.

Ik heb er ook last van, helaas... Vorige week nam het wat af, deze week heb ik een extreem drukke week gehad en nu voel ik het gewoon heftiger. Zal wel met elkaar te maken hebben ook. Nouja, straks lekker in een warm bad, lekker lang weekend en volgende week veel thuiswerk te doen, (ben ambulant hulpverlener, dus volgende week zit ik hier achter m'n computertje verslaglegging te doen). Kan ik ff bijkomen.
M'n baas is erg begripvol trouwens, jonge vent die net voor de tweede keer vader is geworden, dus die riep gisteren al dat ik echt even rustig aan moet doen... :) Erg fijn, dat ik het op m'n werk in ieder geval niet hoef te bevechten...

Maar goed, daarnaast ben ik ook wel een klein beetje bang voor bekkeninstabiliteit: m'n spieren en gewrichten zijn 's ochtends echt brak. Ik slaap nu al met een kussen onder m'n zij, zodat ik niet te veel wegzak, zeg maar, (we zouden eigenlijk ook een ander matras moeten, maarja... ff geen geld voor). Maar zelfs dan heb ik pijn 's ochtends...

Terug
Bovenaan