bandenpijn?

hey dames,

ik ben nu 8 weken en 2 dagen,en heb soms bij niezen enzo last van krampen,steken,dit valt dan onder bandenpijn,maar ik had vandaag ook weer een beetje dat ongi gevoel.....hoort dit nu ook nog bij banden pijn??Of zou bij8 weken dat ongi gevoel eigenlijk over- verdwenen moeten zijn??

Iemand een idee??

x

hoihoi,

Ik zit in mijn 29ste week en heb nog steeds af en toe een menstruatie gevoel..............
maar goed, als je het niet vertrouwd kun je altijd je VK even bellen he? Misschien kun je zelf een blaasontsteking uitsluiten? Daar schijn je tijdens je zwangerschap ook een beetje ongi-krampjes van te kunnen krijgen...............je kunt je voorstellen hoeveel plasjes ik al heb ingeleverd op advies van de VK, whahahaha!

Groetjes Rimke

mijn vk is alleen tussen 14.00 en 15.oo te bereiken dus die moet ik morgen dan maar es bellen,denk niet dat ik een blaasontsteking heb, die heb ik wel eens vaker gehad,en zo voelt het nu niet,ik heb geen last bij plassen zeg maar.

En dat is nou juist het akelige, een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan zich anders openbaren dan wanneer je niet zwanger bent.
Denk eerlijk gezegd dat het gewoon groeipijnen zijn van je baarmoeder, althans, daar is het bij mij altijd op gegooid, maar je kunt de blaasontsteking in je achterhoofd houden.......succes morgen!

hoi
Vervelend he, die pijn en menstruatiepijnen
Nou ik heb vanaf dag 1 tot een week of   9/10 heel erg  last gehad van menstruatie pijnen, Elke wc beurt dacht ik, als het er nog maar zit, (helemaal na een eerdere mk gehad te hebben) Heb zelfs de vk daar voor gebeld, en die stellen je heel erg gerust dat dat er bij kan horen.
Na mijn menstruatiepijnen kreeg ik bandenpijnen, Regelmatig een stekend gevoel onder in mn buik, maar vooral ook zeurderig, Ik moest 1 keer niezen of hoesten, weet niet eens meer wat ik deed, maar ik ben echt met een mega pijnstoot opbed gestort.
De pijn verdween weer heel snel, maar ik had dus echt bandenpijn.
Nog steeds trouwens hoor, het blijft gevoelig daar onder in.
Ben nu ruim 17 weken.
Veel succes ermee, en als je het niet vertrouwd, gewoon bellen met je verloskundige.
Daar zijn ze voor,
groetjes jolanda

ik ben nu 17 week zwanger ik heb sinds  een paar week  ook hevige steken in mijn onderbuik. ik heb op advies van de vk mijn urine laten onderzoeken. gelukkig geen blaasontsteking. maar de pijn blijft.
soms zijn de steken zo heftig dat ik niet rechtop kan staan. ik moet het nu even wat rustiger aan doen.
ik zou even je vk bellen voor advies, ik vond het een rust gevend gevoel dat ik even het hartje had gehoord en dat ze even mijn buik heeft gevoeld. alles was verder goed dus dan ben je weer rustig, die pijn is nu alleen nog lastig.

succes

ik heb gisteren een test gedaan en er was een vage tweede streep te zien,
ben toen na de huisarts gegaan heb daar nog een test gedaan maar die was negatief.
alleen weet niet wat ik ervan moet denken,heb wel af en toe last van misselijkheid en last van me buik alsof ik ongi moet worden.ik heb al een zoontje van 14 maanden, en zijn test was precies hetzelfde.

he dames, ik ben bijna 22 weken zwanger en heb ook nog last van banden pijn , ik kan mij soms bijna niet omdraaien in bed en ook de harde buiken zijn al begonnen , helemaal als ik een drukke dag heb gehad.
doe allemaal maar rustig aan het werk blijft wel liggen....dat is mijn motto van tegenwoordig

liefs maggi

Terug
Bovenaan