bandenpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo zwangere dames van nederland! iedereen gefeliciteerd!

Ik heb een vraag, ik heb vaak last van bandenpijn. Kan niet eens meer iets doen als ik boodschappen heb gedaan, die mijn man dan nog sjouwt ook. Ik doe echt niets anders als lopen door de winkel. Ik ben pas 23 weken dus dat kan nog leuk worden.
Ik las in de 'wij' in een column dat de verloskundige een surinaamse vrouw aanrade om haar buik intebinden. Er werd alleen nergens vermeld hoe dat moet, lekker handig!!!!
Ik kan op internet ook alleen maar buik inbinden na de bevalling vinden, je zou er een minder slappe buik van houden.
Wie heeft er ervaring met inbinden of bandenpijn? Wie heeft er een oplossing?
HELP!!!!!!

Ik weet niets over inbinden, maar kan me wel voorstellen dat een (extra) stevige buikband je zou kunnen helpen.

hoi,

Je zou veel baat kunnen hebben bij een buikband van ANITA. Dat is een soort breed elastiek die je lekker stevigheid geeft rond je bekken. Ik heb hem veel gedragen, ook fijn als je een staand beroep hebt, zoals ik. Ik weet niet meer waar ik hem gekocht heb, maar je kunt hem vast bij prenatal halen of kijk anders even op de site van ANITA.

Heel veel succes nog!!

hoi,

ik heb zelf net nog even gekeken. Het is de babybelt van anita.

groetjes

Hoi,

ik heb ook last van mijn banden en ook van mijn rug. Ik heb vandaag een zwangerschapsband van G.M. gekocht en in de winkel hebben ze hem gelijk omgedaan.
Ik had op weg naar de winkel last van mijn banden met lopen en op de terugweg (dus met band) had ik geen last. Kon gewoon doorlopen zoals ik altijd doe, erg fijn gevoel, je hoeft je niet meer in te houden omdat je banden pijn doen.
Misschien een aanrader voor je.

Groetjes
Bibi (30 wk + 2 dg)

Ik weet niet of je last hebt van je bekkenbanden of je buik.
Zelf ben ik nu 40 weken zwanger en heb al sinds 17 weken last van mijn
bekken. Zo ver ik weet mag je geen bekkenband aanschaffen zonder dit te
overleggen met je vk. Als je erg veel last hebt zou ik je adviseren om
naar een bekkenfysiotherapeut te gaan. Deze hebben ook bekkenbanden die
je vaak in bruikleen mag gebruiken, scheelt je weer wat geld.

Ook heb ik last gehad van mijn mijn buik toen deze begon te groeien. Toen heb ik besloten er niets mee te doen omdat dit je buikspieren te erg kan verslappen, dus een paar weekjes met een vrij pijnlijk buik gelopen.

Terug
Bovenaan