bandenpijn...

Kan iemand me vertellen hoe bandenpijn voelt! ik voel al een dag of 2 af en aan wat steken onderin mn buik.. vooral als ik een eindje gelopen heb, me omdraai in bed of soms zelfs ook gewoon als ik op de bank zit...
Na de miskraam ben ik behoorlijk onzeker geworden over de zwangerschap.. en eigenlijk nu ik de 12 weken nader en nagenoeg niet zoveel voelbare klachten meer heb wordt het gekker..

Eigenlijk heb ik geen redenen om me druk te maken.. ben nog steeds erg moe, mn borsten zijn nog enorm, ben nog een beetje knorrig haha.. dat is vooral voor mn mannetje niet zo leuk!
Ik zal moeten wachten tot dinsdag tot we zekerheid hebben.. dan gaan we naar het hartje luisteren.. maar misschien kunnen jullie me ook wel helpen!

Liefs Debby

Hoi Debby,

Ik heb vorige week een dag heel erge bandenpijn gehad. Ik werd 's ochtends wakker met ontzettende pijn links onderin m'n buik. Had zelfs moeite met aankleden, zo'n pijn deed het. Het voelde als hele erge spierpijn, en iedere keer als ik draaide of bewoog, kreeg ik steken. Had geen idee wat het was, maar had die dag toevallig een afspraak bij de verloskundige. Zij vertelde dat het bandenpijn was. Dat komt door het oprekken van je baarmoeder. De één heeft er bijna geen last van, de ander heel erg. Na een dag geleefd te hebben op paracetamol, was het de volgende dag weer over.
Als ik zo je verhaal lees, is het best herkenbaar en zou het bandenpijn kunnen zijn. Maar als je het echt niet vertrouwd en niet wilt wachten tot dinsdag, zou ik gewoon de   verloskundige bellen als ik jou was.
Succes!

Groetjes, Miranda

Ik heb het ook. Tijdens niezen, hoesten of rare bewegingen lijkt het wel of de kramp er in schiet. De vk liet het me dinsdag ook voelen, links en rechts prikte ze in de rand van mijn baarmoeder en dat is precies waar het pijn doet als ik de lijn doortrek naar mijn schaambeen.
Vervelend, maar het gaat vanzelf weer over.

Groetjes, Kaskes

nou inderdaad.. bij het niezen heb ik het ook! het zijn inderdaad steekjes links of rechts onder.. Ik hou het op bandenpijn want zoals jullie het beschrijven zo heb ik het ook!
vandaag 12 weken en dus ga ik proberen me wat minder zorgen te maken..

Heb steeds minder honger en begin wat misselijk te worden als ik teveel gegeten heb!

ik heb het in het begin een aantal weken heel erg gehad
het is nu weer wat minder
maar inderdaad met plotselinge bewegingen voel ik het ook heel erg in me liesen

xx

Nu ik een griepje heb, voel ik het ook. En het doet behoorlijk pijn! Iedere keer als ik hoest of nies, maar ook soms als ik me omdraai in bed. Ik heb het rechts meer dan links, is dat normaal....?

Marie

Hoi,
Ik heb het ook, de ene keer wat meer dan de andere, maar ook in bed inderdaad als ik omdraai. En ook soms aan 1 kant. Denk eigenlijk niet dat het erg/raar is. Als de pijn heel erg wordt even de vk/gyn bellen?
groetjes, Rudy

Terug
Bovenaan