Bandenpijn??!!

Hoi meiden,

Waar ik de vorige zwangerschap echt geen last van had en nu wel zijn mijn banden (denk ik). Dinsdag had ik veel gedaan in huis en 's avonds kon ik niet meer op of neer zo'n buikpijn. Eerst dacht ik dat het mijn darmen of blaas waren maar 's nachts kon ik mij niet zo gemakkelijk omdraaien en kon ik nog maar 1 ding verzinnen mijn banden. Mijn baarmoeder is voor het aantal weken al echt groot (vindt de verloskundige). Een ruime vinger boven mijn navel en ik ben morgen pas 19 wkn. Gelukkig was de pijn woensdag weer weg maar gisteren na mijn werk kon ik alleen nog maar liggen. Dat was het enige wat hielp. En ik werk maar 2 dagen in de week!

Wat een gezeur he! Sorry maar ik ben helemaal niet iemand van de pijntjes. Maar dit doet echt zeer.
Zo ik ben het ook weer kwijt

Hai Cin,

Daar heb ik ook last van. Van zeurderig gevoel tot echte steken midden in mn buik, net boven mn schaambeen. Ook wel eens aan de zijkant en in de lies.
Ik heb dit aan mn verloskundige gevraagd en die zei: bandenpijn en heel misschien een blaasontsteking. Het advies was voor de zekerheid de urine laten controleren (ook al voel ik verder niets met plassen ofzo) en als die schoon is zal het gewoon bandenpijn zijn.
Gewoon rust nemen denk ik dan.

We doen het voor een goed doel toch?

Hoi

Het kan heel goed hoor, ik heb er ook al een week of 2 last van. Het schijnt ook dat je er meer last van hebt als je normaal veel sport, dan moeten je banden veel meer oprekken dan wanneer ze niet "getraint" zijn zeg maar. Ik werdt er voor gewaarschuwd dat ik er erge last van zou kunnen krijgen ivm mijn intesieve sporten. Het kan inderdaad soms behoorlijk pijn doen, maarja, ik moet zeggen, doordat ik weet wat het is kan ik het een heel stuk beter verdragen dan wanneer ik zou moeten raden waar de "pijn" vandaan komt.
Sterkte ermee.

Groetjes Natalie
(21w1d)

Terug
Bovenaan