Bandenpijn.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

Hebben er nog meer dames zoveel last van de banden zoals ik heb. Kan moeilijk lang zitten en soms ook maar moeizaam liggen. Veel last van de spieren onder mijn borstkas en op die hoogte in mijn rug. Voel me echt een luiwammes zo, want doe hierdoor weinig. Veel liggen enzo.. Zodra ik veel ga doen heb ik ook gelijk harde buik en zoals bij fietsen en lopen..... Volgens de verloskundige kan het erbij horen maar ja moet nog wel een paar weken en dit is natuurlijk niet echt bevordelijk voor mijn conditie.

Groetjes Marian
35+5

Ik heb 's avonds last van pijn onder m'n ribben, geen idee wat het is, ik denk de baby die er tegen drukt. Lopen hoef ik ook niet te lang te doen, dat doet ook zeer. In huis doe ik dingen in etappes. Kwartiertje dit, half uurtje hangen, kwartiertje dat etc. etc.
Gelukkig hoef ik niet al te lang meer.

Groetjes Miriam (38+5)

Inderdaad een kwartiertje wat doen en dan weer zitten dat klinkt bekent. Alleen kan me niet voorstellen dat ik dit nog misschien meer als 4 weken zal moeten doen. Voel me echt een beetje nutteloos zo. Wil heel veel doen maar gaat niet......
Kleine ook al 2 dagen zeer actief en dat is ook niet helemaal bevordelijk zal ik maar zeggen. Maar ze doet het in ieder geval wel goed dus daar ben ik blij om.

Groetjes Marian

Inderdaad een kwartiertje wat doen en dan weer zitten dat klinkt bekent. Alleen kan me niet voorstellen dat ik dit nog misschien meer als 4 weken zal moeten doen. Voel me echt een beetje nutteloos zo. Wil heel veel doen maar gaat niet......
Kleine ook al 2 dagen zeer actief en dat is ook niet helemaal bevordelijk zal ik maar zeggen. Maar ze doet het in ieder geval wel goed dus daar ben ik blij om.

Groetjes Marian

Terug
Bovenaan