Bandenpijn

Hey meiden

Ik heb sinds 2 dagen nog al last van steken bij mijn liezen en onderin mijn buik,nu heb ik net de verloskundige gesproken en zij zegt dat het al bandenpijn is en dat je dit veel sneller kunt krijgen bij een 2e.
Nou daar ben ik mooi klaar mee haha!
Ze zegt dat het van het tillen komt en aangezien onze kleine meid van 16 maanden nog niet kan lopen til ik me een breuk ja.
Hopelijk gaan al deze kwalen snel over.

Hebben jullie ook al last van bandenpijn??

Liefs Zonnetje

Jep!

Ik dacht ook dat het onmogelijk was om zo vroeg in de zwangerschap hier al last van te hebben, maar het tegendeel blijkt waar. Vooral met bukken en tillen idd.

Hoi zonnetje,

Ook ik heb al regelmatig last van bandenpijn.
Ik herken het van de vorige zwangerschap. Toen had ik met 8 weken al bandenpijn.
Ik heb het de vorige zwangerschap de hele zwangerschap gehad. Pffff hopelijk is dat nu niet zo.
Ik vond een warme kruik toen vak nog wel lekker. Bedhalve wanneer je weer wat verder heen bent, want toen had ik dat yordi juist dan steeds ging trappen hahaahha.

Succes met de bandenpijn en hopelijk gaat het indd snel wat beter, want dat is niet makkelijk met een kleine van 16 maand erbij.

Liefs marielle

Volgens mij heb ik daar nu ook last van. Ik ben zwanger van de derde en heb steeds last van trekkende en zeurende steken bij mijn eierstokken. Erg vervelend. Had ook oud bloedverlies.

Terug
Bovenaan