Bandenpijn

ik heb ook last van bandenpijn....ook tijdens plassen. mijn moeder zei dat ik mijn buik moet omhoog brengen als ik plas dan krijg ik minder druk op mijn buik. dat werkt!

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap bij Prenatal een bekkenband gekocht. Kostte 40 euro, maar was wel heel comfortabel. Zeker naarmate de buik groter en zwaarder werd. Ik deed hem altijd om als ik langer ging lopen bijvoorbeeld bij het leuke shoppen voor babyspulletjes of positiekleding. Het is een verstevigde band die je om het bovenste gedeelte van je bekken doet met klittenband. Over je buik zit een hele zachte stof. Je hebt hem in drie kleuren (wit, roze en zwart). Ik droeg hem gewoon onder mijn kleren, dus niemand zag er verder wat van, maar oh wat zat hij lekker en wat gaf hij op een gegeven moment ook lekker steun aan mijn bekken.

Succes,

Anne

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een speciale band voor om mijn bekken en buik gekocht. Die gaf heel veel steun. Je kunt hem bij de Prenatal o.a. kopen. Hij is van het merk Anita.

Succes,

Anne

Die heb ik ook. Maar dan omdat ik echt last van mijn bekken/ stuitje etc. had.
Het begint helaas nu weer. Dus geen huishoudelijk zware dingen meer doen. Niet te veel lopen etc.
En straks als ik wel ga lopen de band weer om.
Sterkte ermee!

Ik had bij de eerste ook zo'n band maar die heb ik laatst weg gegooit.. Hoe stom kun je zijn... zucht.

Dat van het plassen zal ik ff onthouden! bedankt.

En ik stond gisteren onder de douch en zat te voelen waar mijn baarmoeder nou zit.. Zit hij al 2 vingers boven mijn navel !!!!???!!! kan dat al wel? Dat de vorige keer dat het pas rond 28 weken was, al weet ik dat niet meer zeker.

Ik moet vrijdag na de vk daar zal ik het wel vragen... misschien zijn het er dan toch 2, wat mijn gevoel ook nog steeds zegt.

Terug
Bovenaan