Bandenpijn!!!

Hallo Mama's,

Ik heb sinds gistermiddag zo'n pijn!!
Ik voel echt de banden trekken van beneden naar iets erboven zeer pijnlijk!
Hebben jullie dat ook?
Of is mijn pijngrens nou zou laag?

En nog een vraagje,.. slapen jullie overdag ook wel eens? Ik sliep gister van 13.00 tot 16.00 schaam me rot!

xxx

he he

grrrrr die bandenpijn echt vreselijk he ik heb het ook hoor dus ligt niet aan jou hoor hihi
en slapen tja ik zou ook wel willen maar ja helaas heb er nu 4 rond lopen dus ik kan er niet aan toegeven helaas maar ik zou me er zeker niet voor schamen ik ben juist jaloers geniet er lekker van als het kan

liefs

Hey nataz,
Ik weet wat je bedoeld met bandenpijn. Het is af en toe om gek van te worden. het lijkt wel of niks helpt. Lopen, staan zitten het levert mij niks meer op in ieder geval.
En wat betrefd het slapen, ik doe met je mee en schaam me er zeker niet voor. Ben zelfs al twee dagen thuis van het werk omdat ik mijn ogen bijna niet open kan houden. En dan kan ik beter op mijn bed liggen en wat door het huis heen dolen dan op mijn werk proberen mijn hoofd erbij te houden. nu moet ik zeggen dat er bij een stevige hoofdpijn komt opzetten als ik me er niet aan toe geef, ik weet niet of jij dat ookt hebt??
Gewoon lekker van genieten als je even wilt liggen meid!!

Groet tamara

O ik ben jaloers - net weer een kort nachtje achter de rug... Nee ben niet zo goed in slapen hoewel het tot nu toe beter ging dan voor mn zwangerschap. Weet ook precies wat het is, gisteren email gehad van studiebegeleider wat ik allemaal nog aan scriptie moest doen. Nou, zie het echt niet zitten! Ik heb zo'n geen zin om me daarmee bezig te houden.
Dus lekker genieten van je slaapjes!
Bandenpijn heb ik trouwens gelukkig niet zo last van, voelt hier meer als beetje spierpijn in liezen.
liefs Ingrid

hoi

ik heb ook af en toe last van bandenpijn gelukkig nu even iets minder. maar begrijp wel dat het heel vervelend is.

ik durf s` middags niet te gaan slapen omdat ik bang ben s`avonds niet te kunnen slapen (slaap de laatste weken erg slecht)
maar als je het kunt moet je er gewoon lekker van genieten

gr

Terug
Bovenaan