bandenpijn

hallo allemaal

ik ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger en nu heb ik sinds vorige week bandenpijn, maar sinds zondagavond is het wel heel erg geworden en nu kan ik dus ook niets meer doen in huis.
ik heb geen werk dus hoef alleen het huishouden bij te houden maar dit lukt dus niet ook ben ik heel erg moe en slaap veel en heb ook erg zware benen waardoor ik ook niet vooruit kom.
maar iedere keer als ik iets probeer te doen krijg ik krampen in mn buik.
mn buik is al wel een beetje gegroeid moet echt al zwangerschapskleding aan!

nou is mijn vraag hebben hier nog meer zwangere vrouwen last van en wat doen jullie eraan?

liefs bello
 
Ja ze kunnen rond die tijd idd erg pijnlijk zijn, meestal heb je dan een groeispurtje. Je kan er een paracetamoletje voor innemen. Maar je zou ook evt je urine ff laten nakijken voor blaasonsteking. Dat kan ook die klachten kunnen geven.
 
Ja ze kunnen rond die tijd idd erg pijnlijk zijn, meestal heb je dan een groeispurtje. Je kan er een paracetamoletje voor innemen. Maar je zou ook evt je urine ff laten nakijken voor blaasonsteking. Dat kan ook die klachten kunnen geven.
 
zwanger van mn 2e Nu in week 15. En had maandag echt bandenpijn lijkt wel of ik ongesteld ben. Morgen moet ik toch voor controle zal wel banden pijn zijn. Heb ook een griepje...
 
zwanger van mn 2e Nu in week 15. En had maandag echt bandenpijn lijkt wel of ik ongesteld ben. Morgen moet ik toch voor controle zal wel banden pijn zijn. Heb ook een griepje...
 
ik had vorige week de veloskundige er over gebeld omdat ik ook het idee heb dat mn buik hard word als ik die krampen heb.
maar ze zei dat het echt bandenpijn was.
wist niet dat dat zo zeer kon doen.
ik dacht zelf omdat mn buik iedere keer hard word dat het misschien wel harde buiken kon zijn maar de vk zei dat dat nog niet kan omdat de baarmoeder daat nog te klein voor is.
maar ik heb dus naderhand nog wel gehoord dat iemand daar last van had en die had dat al bij 9 weken.
dus snap t af en toe echt niet.
ik heb t idee dat mijn vk de boeken aanhoud met hoe en wat en dat het niet anders of eerder kan zijn.
vandaag maar een buikband gaan halen want heb gelezen dat dat kan helpen!
heb namelijk de hele week nog niks kunnen doen!

liefs bello
 
Terug
Bovenaan