Bandenpijn

Hallo allemaal.

Voelen jullie al bandenpijn? of weten jullie vanaf wanneer dat een beetje kan?

Ik voel sinds gister een beetje rechtsonderin een beetje een beurs gevoel net alsof ik er een giga blauwe plek ofzo heb(zit er niet) maar zo voelt t een beetje beurs.

Zou dit al bandenpijn kunnen zijn? Doet geen pijn maar gewoon wat gevoelig.

Gr Tamjo

Hoi,

Ik zelf ken het niet, maar mijn zus is ook zwanger (van de 2e) en die kent het zeer zeker! Die heeft erg pijn 's avonds! Dit komt ook omdat het de 2e is en omdat ze heel erg hard groeit! Ze kon bij 8 weken haar eigen broeken niet meer aan. De verloskundige zei dat dit normaal is omdat ze zo hard groeit en omdat het de 2e is.
Ik weet niet of dat bij jou het geval is?
maar als je het niet vertrouwd, bel je toch even met de verloskundige ?!

Groetjes Chantal

bandenpijn is eigenlijk een soort zeurende menstruatie pijn en soms heb ik ook steken van mijn buik naar mijn schaambot en dat verstaan ze onder bandenpijn.

ik heb er wel veel last van, maar mijn zus (moeder van 2 dochters) heeft er nooit last van gehad.

het is bij iedereen verschillend!

liefs
nicole

Inderdaad ken ik bandenpijn ook als een soort menstruatiepijn. Kan al vrij vroeg in de zwangerschap..

Dat beurse gevoel kan wel komen bij verweking ..maar dat lijkt me wel vroeg..

Hoi,

Ik ken het zeer zeker, ik heb het voorheen ook gehad, bij de oudste heb ik zelfs van schrik de vk gebeld, zo heftig, ik lag al de hele nacht wakker, was blij dat het 8uur was en ik kon bellen. ik dacht dat er iets niet goed was!
Maar voor 14-16wk vind ik erg vroeg voor echte bandenpijn, natuurlijk is er wel al van alles aan het op/uitrekken en dat kun je soms flink voelen.
Zolang de pijn ook weer weggaat is het goed, als het echt een constante pijn is kun je altijd even de vk/gyn bellen.

Gr MJ

Hoi,

Ik heb de laatste dagen wat last onder in m'n buik van m'n buikspieren. Als ik hard lach of nies doet 't pijn.
Is dit dan bandenpijn?
Herkend iemand dit?

Groet, Chantal

Ja ik heb dat dus ook. Vooral onderin nu. Alsof het heel beurs is. En verschillende mensen zeggen ja dat is bandenpijn.

Groetjes Tamjo

Terug
Bovenaan