bandenpijn??

hey meiden!

vanaf gister voel ik me ietsjes beter. eten gaat beetje beter gelukkig! hopelijk heb ik het ergste gehad.

maar sinds gister heb ik af en toe best pijnlijke steken/krampen aan de rechterkant van mijn buik en vandaag was het links.
ik vind het moeilijk om niet in paniek te raken.
kan dit banden pijn zijn?:? het voelt wel strak en trekkerig maar ik heb ook best strakke buikspieren..

kuss amanda

Dat is toevallig ik heb precies het zelfde ! ik ben morgen 7 weken zwanger en heb het sinds een paar dagen. Ik was ook even bang en had een forum geplaats en daar kreeg ik ook als reactie banden worden opgerekt en je baarmoeder krijgt een hoop te verduren !

Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Ik vind het ook lasting om niet meteen te denken dat het niet goed is, maar in principe wat de andere meiden ook zeggen is ook wel logisch je lichaam gaat ineens helemaal veranderen.

Is het je 1e zwangerschap?

doe rustig aan he !

Ik herken heel erg wat je zegt. Vooral rechts onderin, bij mij kwam het door teveel fysieke belasting tijdens mijn werk. Zo erg dat je ook echt even moet gaan zitten. Bij twijfel altijd even de verloskundige bellen.

Rustig aan doen en luisteren naar je lichaam.

Aman,

Het klinkt idd als bandenpijn. Ik heb in het begin ook gedacht, nou dit weet ik niet en toen was de echo goed dus toen moest het wel bandenpijn zijn geweest.

En idd bij twijfel gewoon bellen, daar zijn ze voor!

X

Kan erge pijn in de zij ook bandenpijn zijn? Of zouden dit mijn darmen kunnen zijn? Kan me niet herinneren dat ik dit in mijn vorige zwangerschappen heb gehad, maar ik kon vanochtend bijna niet lopen van de pijn in mijn zij.

Terug
Bovenaan