bandenpijn?

Sinds vandaag heb ik erg veel last van mijn onderbuik(spieren). Het gevoel alsof mijn onderbuik extreem aan het uitrekken is, geen zin in eten en een beetje beroerd hierdoor.. Gaan zitten voelt niet lekker en het geeft een bepaalde spanningsgevoel..
Herkent iemand dit? Kan dit bandenpijn zijn?
 
Het kan wel bandenpijn zijn... alles daarbinnen verschuift, rekt uit en word zwaarder....

Heb er zelf weinig last van, alleen als ik lange einden moet lopen... dan word het wat irritant... maar goed... je moet er wat voor over hebben
 
Het kan heel goed hoor ik had het ook en daarvoor beniknaar dedokter gegaan,die zei ik zou maar even een test doen en ja hoor zwanger.....

Ik was toen 6 weken.....
De ene heeft het sneller als deander ik heb met mijn dochter vanaf 5 maanden in een rolstoel gezeten vanwege bekkeninsta.en kon ikneit meer lopen.
Met de 2de heb ik helemaal geen last gehad vanmijn bekken....

Wat helpt bij mij met bandenpijn is even lekker een warme kruik of waterzak op je buik ensoms helpt het ook als je heb tegen je onderrug aan zet en even rustig gaat zitten.
Suc6 ermee het kanecht vreselijk pijn doen weet ik uit ervaring!
Groetjes Kizzy
 
Bedankt voor jullie reacties, het heeft me in ieder geval gerustgesteld! Gisteravond ging het over in menstruatieachtige pijn, daarvan weet ik dat het erbij hoort :D
 
Terug
Bovenaan