Bandenpijn

Vanmiddag zijn we bezig geweest om behang van de muren te halen, maar ik ben bang dat het iets teveel van het goede is geweest... Ben sowieso al 24/7 moe door de zwangerschap, maar ik kan er niet tegen als ik een ander bezig zie en ik dan moet blijven zitten. Heb nu echt onwijs last van, volgens mij, bandenpijn. Misschien wat overbelast? Voelt alsof er van alle kanten aan m'n heupen wordt getrokken, zelfs als ik lach trekt het erg en soms ook een felle steek wat naar m'n heupen trekt vanaf m'n onderbuik. Hebben meerdere dames al zo'n last van bandenpijn? En is het eigenlijk wel bandenpijn?

He he fijn dat iemand anders dat ook heeft. Soms ook met hoesten als ik aan het autorijden ben, dus bepaalde houding etc. Ik had vandeweek de "kerstspullen"hihihi eindelijk op zolder achter het schot gezet in mijn eentje. Ik was echt dood. Ik werd echt teruggefloten en moest eerst 2 uur op de bank bijkomen van de pijn in mijn buik(banden) en misselijkheid. Zo zie je maar. Mensen die niet zwanger zijn denken dat je het nog niet zwaar hebt met drie maanden, maar dat is echt wel zo hoor. Daar ben ik nu ook wel achter. Je bent niet de enige en het is ECHT bandenpijn.

Nou da's toch wel een geruststelling voor me! Klinkt heel herkenbaar wat je zegt. Als ik boven m'n macht moest werken om behang te scheuren schoot het er steeds weer in, moest ik ook meteen weer gaan zitten. Dat heb ik 4 of 5x volgehouden en daarna heb ik het maar opgegeven... Lig de rest van de dag al lekker relaxt op de bank voor de tv, zou niet weten wat ik anders kan doen... Voor het eerst heb ik dit, had wel al eerder soms een wat trekkerig gevoel naar m'n liezen maar zo naar m'n heupen en ook zo hevig heb ik het nog niet gehad. Met hoesten en niezen heb ik het ook inderdaad, en ook wat ik al eerder zei met lachen dus. En inderdaad met bepaalde houdingen ook, toen ik net stond en wilde gaan zitten schoot het er ook alweer in. Als je me vraagt wanneer ik het niet heb ben ik sneller klaar met m'n antwoord haha!

Terug
Bovenaan