Bandenpijn

Hoi ladies,

Ik zit nog op het zwangerforum, en heb vandaag mijn NOD gehad, de dag is eigenlijk al bijna voorbij en er zijn geen rode duivels gekomen.
Vandaag is de 28e dag van mijn cyclus en mijn kortste cyclus was 26 dagen en de langste 28 dagen.

Als je heel erg graag wil, snap ik dat ik van alles kan gaan voelen, maar ik ben daar toch te nuchter voor denk ik.

Ik heb al sinds zondag het gevoel dat de red devils er aan komen, zeurderige pijn in onderbuik je kent dat wel. Vervolgens maandag nog niks (was zeer verbaasd), en sinds gisteren heb ik een pijn die vanaf m`n lief omhoog strijkt, en nu een half uur geleden begint de rechterkant ook. Ik kan dit niet anders omschrijven als het bekende 'bandenpijn'. Ik heb een zoontje van drie, en tijdens zijn zwangerschap had ik daar ook zo`n last van, alleen in een veel later stadium.

Als ik nu zwanger ZOU zijn, zou ik nu in de 5e week zijn, is dat niet een beetje vroeg voor bandenpijn? (ik ben dus nog steeds niet ongesteld).

En sinds vanavond heb ik ook rugpijn in de onderrug.

heeft iemand van jullie daar ooit van gehoord zo vroeg in de zwangerschap?

Gr. Mij
 
Ik weet wel dat ik er ook al heel snel last van had, welke week weet ik niet meer precies. Nu in week 16 en heb het nog steeds. Maakte me er ook beetje druk over maar met de technische uitleg van wat er allemaal 'opzij' gedrukt wordt werd het al logischer. Moet wel zeggen dat het voor mij de 1e is...
 
Nee nog nooit van gehoord en heerlijk gezegd lijkt het mij erg ( fysiek) onwaarschijnlijk.Mocht je nu zwanger zijn dan komen denk ik je klachten door iets anders komen . Wanneer je nu inderdaad zwanger bent, vijf wk, dan is het vruchtje nu bezig met de innesteling wat een vervelend/ wat pijnlijke buik veroorzaakt. Door de hormonen kunnen je darmen opspelen en je kunt ervan ook lage rugpijn krijgen.

Hoop voor je dat je snel een vrolijke test krijgt, veel succes Judith
 
Lijkt mij ook een beetje erg vroeg voor bandenpijn.
Mocht je zwanger zijn is het baby'tje nog zooo klein.
Ik kreeg hier zelf pas rond de 12wk last van,maar ook minimaal,want ben inmiddels 24wk zwanger en heb er weinig last van gehad.
 
Hoi,

Ik ken het wel. Ik heb het ook altijd heel vroeg. En volgens mijn gyn was dat ook niet onmogelijk. Nu moet ik zeggen dat ik bij alle 4 mijn zwangerschappen (1 zoontje) ook met 7 weken al zwangerschapsbroeken aan moest omdat ik de rest niet meer aan kon. Maar het kan idd ook gewoon zijn dat t de steken zijn door t aan de kant duwen van je darmen enz.

xx
 
Ik heb er zelf ook last van en heb dit weekend mijn NOD!ik herriner me het gevoel wel van eerste zwangerschap maar wat het nu precies is...een apart gevoel waardoor ik echt denk dat het misschien wel is gelukt deze maand. pas over week testen als nog niet ongi ben natuurlijk! hoop dat het ook voor jouw iets positiefs is
liefs
 
Terug
Bovenaan