bandenpijn...

Hoi dames,
Ben inmiddels ruim 24 weken zwanger en heb momenten dat ik ontzettende bandenpijn heb! Zo erg, dat ik niet kan lopen en alleen maar op de bank of in bed kan liggen met een warme kersenpitkussen... Gelukkig zakt het steeds wel weer af, maar het is zooo vervelend! Buik groeit goed, dus ook logisch dat alles opgerekt wordt!

Hebben jullie hier ook zo'n last van? En wat doen jullie eraan?
 
ja ik heb het ook,en deze zwangerschap is ook zwaarder dan de andere 2 dat merk ik wel heel duidelijk.
JA wat doe ik er aan.....effe rustig zitten en er effe om denken hoort er nou eenmaal bij.....
Hopelijk zakt het snel af bij je en kun je wel gewoon je dagelijkse dingen doen.
 
Echt bijzonder dat we overal tegelijk last van hebben op dit forum!
Ook ik heb steeds meer last van bandenpijn. Ik heb vandaag met mijn werkgever afgestemd dat ik minder ga werken. Heb het namelijk vooral aan het einde van de dag. 's Avonds lig ik echt compleet voor pampus op de bank. Voorheen was het 's ochtends wel weer ok, maar de afgelopen dagen had ik er al veel eerder last van. Tijd om rust te houden. Als ik te lang er mee loop krijg ik namelijk harde buiken...ook geen pretje.
 
Ja inderdaad bekent ding!! Vooral als ik een eind(je) lopen moet.Ik heb gelukkig zo'n orthopädische buikband omdat ik erge rugklachten heb.Heerlijke verlichting.Ik ga ook wel af en toe even met één van de kids in bed liggen tijdens t middagdutje, éven verplicht stilliggen...
 
Terug
Bovenaan